Rookie beard stelt zich voor!

MarcMarc

Stoppelbaard
Goedemiddag epische mannen!

Ik zal mij even voorstellen... Ik ben Marc, 29 jaar oud en kom uit het pittoreske Rotterdam.

Ik ben voor de zoveelste keer een baard aan het kweken, maar hoop nu (met jullie steun en aanmoediging uiteraard ;)) echt eens door te zetten. Voorgaande keren ben ik namelijk niet veel verder gekomen als 3 weken. Dit kwam voornamelijk omdat ik een ontzettend stuk ongeduld ben, de jeuk (mietje!) en doordat ik een 'moeilijke' baard heb vind ik zelf...

Mijn baard is donker gemengd met blond. Vooral mijn kin is erg licht. (her en der zelfs een rode haar! huh?!) Daarnaast is mijn linkerwang voller als mijn rechterwang. En heb ik op mijn rechterwang een 'onbezaaid' stukje in de vorm van een strook, waar ik mij enorm aan stoor haha! Ik hoop uiteraard dat dit met geduld dichtgroeit, maar dat gaan we vanzelf zien! Wie niet waagt, wie niet wint toch? ;)

Ben nu 2,5 week onderweg, en zit nu in de 'het jeukt, ik wil er constant aan plukken onverzorgd uitziende zwerver' fase :D Krijg al genoeg commentaar, maar dat heb ik op z'n Rotterdams gezegd 'schijt aan'.

Mijn doel is een nette verzorgde bescheiden baard. Ik ben al vaste klant bij New York Barbershop hier in Rotterdam, dus die kunnen mij daar vast en zeker mee helpen!

De groeten!

baard_1.jpg
baard_2.jpg
baard_3.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Marc, als ik je baard zo zie dan zie ik geen reden waarom dat niet een mooie volle baard kan worden! Tegen de jeuk zou je er af en toe eens een druppeltje jojoba of castor olie in kunnen doen. (of baardolie natuurlijk)

New York Barbershop ben ik inmiddels ook aardig fan van geworden. Tis een uur rijden voor mij, maar 25 april ga ik weer. Top zaak.

Maaruh, nogmaals welkom en veel plezier op het forum! (Y)
 
Welkom Marc! Ziet er al erg goed en gevuld uit voor pas 2,5 week. Ik denk dat het over nog eens 2,5 week al aardig dicht aan het groeien is. Dus volgens mij even niks aan doen en lekker laten doorgroeien!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom mede-baardman Rotterdammer :D

Je zit aan een goed adres gekoppeld daar bij de heren van New York Barbershop,
die zullen je zeker verder kunnen helpen, veel plezier hier man (Y)

Groeten Hans :)>
 
Banner image
Top