Rookie beard boy

Thom

Stoppelbaard
Hallo,

Mijzelf even voorstellen: ik ben Thomas, 34 jaar oud. Vroeger had ik steevast een 3-dagen baard maar onlangs wou ik eens all the way. Ik vind dat je dat ooit es moet gedaan hebben.

Misschien is het ook een compensatie voor de haaruitval bovenaan ;)

Ik vind het productgamma rond de baardtooi ook way to cool. Daarom heb ik een persoonlijke shrine gemaakt in de toch al maatschappelijk vervrouwelijkte badkamer. Momenteel is het nog aftoetsen welke olie en shampoo mij het best helpen in combinatie met de frequentie ervan.

Mijn baadgroei zelf loopt goed maar ik moet nog experimenteren met het trimmen. Vooral aan de wangen hangt er wat minder en ik weet niet goed hoe ik dat moet gaan trimmen. Kan een korte trimmer of bestaan er speciale voor lange baarden?
 

Bijlagen

  • thomas_.jpg
    thomas_.jpg
    140,7 KB · Weergaven: 61
  • shrine.jpg
    shrine.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 53

DNA76

Baard
Welkom Thom! Veel plezier op dit forum, het zal een grote hulp zijn bij jouw baardreis! Kleine opmerking ivm met die all the way baard —-> trimmer dumpen!!! Die heb je de eerste 3 maanden niet meer nodig! Succes man en beard on :)>
PS: love the shrine!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Thom ,
Ook van mij welkom op dit leuke forum.
Je hebt al een hele mooie baard. (Y)(Y) Om de wangen wat voller te krijgen moet je daar zoals @DNA76 zegt de komende 3 maanden niet meer aankomen en kijken wat het wordt.

Wat baardtrimmer betreft :
De meeste baardtrimmers worden geleverd met allerlei hulpstukken zoals opzet kammen. Hoe langer de kam des te langer ook de lengte waarop je je baard kan trimmen. De meeste mannen willen geen baard waarvan de haren allemaal even lang zijn. Meestal wil men de zijkant wat korter dan de voorkant van de baard. Dus je hebt ook meerdere kammen nodig.
Het gebruik van de kammen is niet echt nodig zeker bij langere baarden.
Groet.
Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom hier ;)

Niet TE veel trimmen en kijken wat er na een paar maanden kan gekozen worden als baardstijl ;)
 

Olav1975

Volle Baard
Goeie baard! En ik begin ook steeds meer wax, olie etc. te gebruiken...lijkt wel een verslaving ;-) Een eigen kastje is wel wat ja :)
 
Banner image
Top