Robs baard

Ardjan

Baardaap
S'morgens eerst wassen of spoelen daarna de conditioner inbrengen en een paar minuten zijn werk laten doen.
Uitspoelen en baard handdoek droog maken. Daarna de baardbalsem inbrengen en goed in masseren ook in de huid onder je baard.
Nu kan je je baard in model föhnen maar je kan ook je baard in model brengen met een kam en aan de lucht laten drogen.
Het kan namelijk ook aan het föhnen liggen dat je baard erg snel weer droog gaat aanvoelen.
Je kan ook wat experimenteren met de hoeveelheid baardbalsem die je gebruikt misschien heb je net wat meer nodig.
Laat maar weten of het werkt
's Avonds maar eerder naar bed gaan, zodat je 's morgens eerder kan opstaan! :D
Goeie adviezen van @Texman (Y)
 

Veldmaarschalk

Stoppelbaard
Nieuwe update. Baard is er nog steeds, groeit rustig door. Woensdag voor de vakantie nog even langs de barbier, vooral voor mn haar maar ook even de baard meenemen. Zit alleen te twijfelen wat ik wil.. Lengte eraf, onderkant wat ronder, zijkanten wat korter.. Wat zouden jullie doen? En ook: tips voor een kapsel wat mooi bij de baard past?
 

Bijlagen

  • IMG_20200727_150939.jpg
    IMG_20200727_150939.jpg
    3 MB · Weergaven: 53
  • IMG_20200727_150933.jpg
    IMG_20200727_150933.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 53

Texman

Koning Baard
Je hebt nu een erg mooie baard (Y)(Y)(Y) dus wees voorzichtig.
Kies voor je hoofdhaar een lekker kort kapsel is altijd fijn als je op vakantie gaat.
Wat je baard aangaat zou ik deze niet erg korter maken. Slechts de ongelijkheid laten aanpakken.
Wat de vorm aangaat denk ik dat "rond" erg goed bij jouw baard past.
Fijne vakantie,
Texman :)>
 
Banner image
Top