Reuzel Baardbalsem Wood & Spice

zenn

Zware baard
'K kon het niet laten om even het nieuwe 'Wood & Spice' geurtje van Reuzel's baardbalsem in huis te halen... :oops::D
BeardBalm-1-300x300.jpg

Om een lang verhaal kort te maken;
- geur doet mij denken aan Old Spice en Vergulde Hand met ondertonen van hun originele baardbalsem.
- heeft een medium hold & lichte shine. Maar gebruik echt maar een doperwt grootte, anders wordt het een vette kleverige bende!
- qua verzorging ziet m'n baard er gezond uit en ook wordt hij beduidend zachter.

Met Edward Teach als aanzicht op het blik, doet deze balsem wederom zijn naam eer aan.

:)> :)> :)> :)> op de 'Schaal van Baard'.

Schaal van Baard
:)> Baardeloos (waardeloos)/onaangebaard (onaangenaam).
:)> :)> Minderbaardig (minderwaardig)/onderbaards (ondermaats).
:)> :)> :)> Adebaard (adequaat)/bruikbaard (bruikbaar).
:)> :)> :)> :)> Baardig (waardig)/betrouwbaard (betrouwbaar).
:)> :)> :)> :)> :)> Baardtastisch (fantastich)/verbaardingwekkend (verbazingwekkend).
 

zenn

Zware baard
Proraso blijft niet de gehele dag 'geurbaar' en ruikt minder zepig.
Maar is in mijn eigen geen balsem, maar eerder een aftershave creme.
Wel vind ik de geur persoonlijk lekkerder dan die van Reuzel, frisser.
 
Proraso vind ik zelf eigenlijk rommel qua producten, doen nu eens niks goed voor m'n baard enkel ruikt de wood & spice olie vrij goed.
 

zenn

Zware baard
Naja het is geen rommel, maar het is net welk product voor jezelf beter werkt.
En dat is een kwestie van uitproberen, wast het juist erg leuk maakt.:)

'K gebruik bijvoorbeeld Mad Viking Baardboter dagelijks, maar de olie van hun vind ik verschrikkelijk aanvoelen.
 
Na wat die shampoo van hun met m'n baard heeft gedaan ben ik getraumatiseerd haha.
Heb ook baardboter van Mad Viking, Ingen Doft maar daarvan word m'n baard niet echt zacht.
Beste voor mij is tot nu toe de baardbalsem van Dutchbeards Roughneck's Delight dus moesten er mensen zijn die mij producten in die stijl kunnen aanraden... graag.
@zenn Waar is die review van die Sunny Isle shampoo trouwens :p
 
Banner image
Top