Reeds jaren een baarddrager

  • Topicstarter BrotherBeard75
  • Startdatum

Jimmy16

Baard
Goed dat je je weg naar het forum gevonden hebt.
Een dikke welkom!
Altijd leuk nog een ervaren baarddrager erbij te hebben op het leukste forum van de lage landen (Y)
Nieuwe baardgroeiers zullen je tips met open armen ontvangen ;)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Even vandaag nog eens de baard op 15mm getrimd, en alles opgeschoond.

Maar onder aandringen van mijn enthousiaste zoon, heb ik even de snor niet mee getrimd, nog afgelijnd.
Hij vind dat ik mijn snor eens moet laten uitgroeien.
Ik zal het eens een paar weken doen.

Zelf ben ik geen grote fan van een dikke moustache, maar ik ga het toch eens even aanzien.
Op de foto hieronder heb ik ze gewoon, zonder producten er in te smeren, zonder hem te kammen, hem gewoon met mijn vingers even opzij geduwd, en even snel een selfie genomen.

Bij de volgende update zal ik wat minder lui zijn en wax gebruiken en de snor met het kammetje bewerken.
Die blijft trouwens wel redelijk liggen van zichzelf, ondanks hij niet zo lang is.

Wat denken jullie? Een baard van max 15mm tot 25mm met een uitgegroeide snor...zou dat werken?
Nogmaals, ik ben geen fan, maar wil wel eens zien hoe het er gaat uitzien
b0e9f9564e60cea47667088c0b383976.jpg
 

Eric65

Baard
Even vandaag nog eens de baard op 15mm getrimd, en alles opgeschoond.

Maar onder aandringen van mijn enthousiaste zoon, heb ik even de snor niet mee getrimd, nog afgelijnd.
Hij vind dat ik mijn snor eens moet laten uitgroeien.
Ik zal het eens een paar weken doen.

Zelf ben ik geen grote fan van een dikke moustache, maar ik ga het toch eens even aanzien.
Op de foto hieronder heb ik ze gewoon, zonder producten er in te smeren, zonder hem te kammen, hem gewoon met mijn vingers even opzij geduwd, en even snel een selfie genomen.

Bij de volgende update zal ik wat minder lui zijn en wax gebruiken en de snor met het kammetje bewerken.
Die blijft trouwens wel redelijk liggen van zichzelf, ondanks hij niet zo lang is.

Wat denken jullie? Een baard van max 15mm tot 25mm met een uitgegroeide snor...zou dat werken?
Nogmaals, ik ben geen fan, maar wil wel eens zien hoe het er gaat uitzien
b0e9f9564e60cea47667088c0b383976.jpg
Helemaal niets mis mee. Goed vol en mooi van kleur. Ben het met je zoon eens, een keer lekker laten groeien.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Zelf vind ik het wel tof om de snor wat te laten uitgroeien. Maar handiger is het niet inderdaad. En vind ik het mooier?
Weet ik niet.
Miss nog een werkje extra...en dan zien we wel.
efdd7b5a96d0112f5e11b20cdb53696d.jpg
 
B

BrotherBeard75

Guest
De laatste foto van de snor...voor hij eraf gaat.
Zoals ik zei ben ik er geen fan van...maar het moest eens geprobeerd worden.
RIP
2f02eaa2539856660a21f3dad1a61264.jpg
 
Banner image
Top