Rainai zn baard

Rainai

Baard
Dat wordt echt een flinke baard zeg!

Ja, ik ben zelf verrast dat het flink groeit, want 20 jaren terug groeitte mijn (rode) baard nog niet flink. Had ik hem maar niet moeten afscheren... o_O
[DOUBLEPOST=1595401445][/DOUBLEPOST]
Ik zie een mooi baard en een trotse baardman en dat allemaal in 4 maanden, geweldig (Y)(Y)(Y)(Y).

Ja, ben ik ook tevreden mee! (Y)
[DOUBLEPOST=1595401479][/DOUBLEPOST]
Inderdaad een mooie baard hoor!!:)>(Y)

Thanks! (Y)
[DOUBLEPOST=1595401605][/DOUBLEPOST]
Een erg mooie baard en snor! Goed plan on de snor te laten groeien, ziet er perfect uit! :)>(Y)(Y)

Thanks! (Y) Ja, ik ben over paar weken/maanden benieuwd naar of mijn lange baard met dikke snor bij mijn gezicht past.
[DOUBLEPOST=1595401784][/DOUBLEPOST]
Een baard waar je trots op kunt/mag zijn! :)>(Y)

Thanks! Behalve trots ook tevreden! :)>(Y)
 

Rainai

Baard
Update: 5 maanden oud.

Twee weken terug trimde ik mijn snor bij, want mijn snorharen krulden constant in mijn mond binnen. Ik duwde veel keren deze haren naar beide kanten.
Maar ze kwamen constant terug in mijn mond. Dat zelfs met Taft (8).
En ook, na het eten viel mijn snor telkens in elkaar, dat mijn eten of lippen naar Taft smaakte.
Dat allemaal, hing me de keel uit, daar ik mijn snor maar ging bijtrimmen.

En mijn baard bevalt me goed. Ik gebruik na eerste twee maanden tot nu toe de baardolie niet meer. Geen last van de jeuk of rode huid...godzijdank. Maar ik gebruik 2x per week de aleppo-zeep tijdens het douchen.

Ik weet niet waar mijn baardreis mij toe leidt...voor ducktail of yeard...ik zie wel...
 

Bijlagen

  • 20200828_090552.jpg
    20200828_090552.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 35

Texman

Koning Baard
Ha @Rainai ,
Voorlopig ziet je baard er heel erg goed uit (Y)(Y)(Y) en wat je snor betreft heb je gewoon gelijk.
Een grote snor is leuk maar het moet ook geen bron van ergernis worden. Op de foto ziet je snor er trouwens heel goed uit dus blijf dat gewoon zo doen ;).
Ik doe dat zelf ook zo.
Texman :)>
 

Rainai

Baard
Ha @Rainai ,
Voorlopig ziet je baard er heel erg goed uit (Y)(Y)(Y) en wat je snor betreft heb je gewoon gelijk.
Een grote snor is leuk maar het moet ook geen bron van ergernis worden. Op de foto ziet je snor er trouwens heel goed uit dus blijf dat gewoon zo doen ;).
Ik doe dat zelf ook zo.
Texman :)>

Thanks! Toen ik mijn snor eindelijk maar bijtrimde, beviel mijn snor me goed. Ik kamde hem met de nagelborstel (van Action), daar ie keurig en voller uitziet. (Y)
 

Rainai

Baard
Die kleuren van jouw baard staat je geweldig! :)>(Y)

Thanks! Dat wel, maar ik kreeg steeds meer negatieve opmerkingen, daar ik als een oude man overkom enof ik aan het voorbereiden ben als een kerstman of Sinterklaas of ik gevraagd werd wanneer ik hem eindelijk ga afscheren...
Dan roep ik als een kerstman met mijn handen op mijn buik maar: "Ho Ho Ho....!". XP
 

Skaggy

Volle Baard
Mooie snor en baard @Rainai. (Wat is er nu nog meer anders...?? ah je hebt de bril niet op.) Het commentaar dat je krijgt hoor ik ook regelmatig. Niets van aantrekken inderdaad en gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. :cool: (Y):)>
 

Rainai

Baard
Mooie snor en baard @Rainai. (Wat is er nu nog meer anders...?? ah je hebt de bril niet op.) Het commentaar dat je krijgt hoor ik ook regelmatig. Niets van aantrekken inderdaad en gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. :cool: (Y):)>


Haha, jij hebt de scherpe ogen! Ja, ik deed mijn bril ff af, want mijn bril staat in de weg. Anders kan iedereen mijn baard niet bewonderen....hehe
 

Rainai

Baard
Update: 6 maanden oud oftewel halve Yeard

Te vergelijken met een maand terug lijkt er niks aan mijn baard te veranderen, want mijn baard begint minder snel groeien. Ik las gisteren dat het heel normaal is...uhmmm.
Maar ik zie elke maand vanzelf waar mijn baardreis mij ertoe leidt :)
 

Bijlagen

  • 20200928_111555.jpg
    20200928_111555.jpg
    598 KB · Weergaven: 26
  • 20200928_111550.jpg
    20200928_111550.jpg
    691,1 KB · Weergaven: 28
Banner image
Top