Project baard...

Ro3l

Baard
Weer een weekje verder! :) Het ziet er steeds gaver uit....ook al beginnen mijn eigen vader en moeder te piepen ;) Ik heb de trimmer nog even laten rusten. Dat staat toch nog wel ergens op de planning :)

Mijn vrouw klaagt ook nog steeds niet en heb toch ook al veel positieve reacties in the pocket ;) Het duurt nog wel mega lang voordat de wat kalere plekken dicht gaan groeien, maar dat gaat vast ergens goedkomen ;)
 

Bijlagen

  • 1519566049639.jpg
    1519566049639.jpg
    245,9 KB · Weergaven: 77

Ardjan

Baardaap
Vreemd eigenlijk dat iedereen die een baard wil laten groeien, al zo snel over trimmen begint, haha :eek::eek:

Lekker laten groeien vriend; staat je fantastisch! :)
 

Ro3l

Baard
Haha tja. Ik wil nu eenmaal voor een wat korter moddeltje gaan, maar zit eigenlijk te bedenken of ik niet gewoon de zijkanten alleen kan trimmen en de rest kan laten gaan zoals het gaat.. of ziet dat er dan weer vreemd uit? Zo'n beetje een spitse baard als model is ook wel vet denk ik. Ik vind het er wel gaaf uit zien als het op de kin wat langer is, maar die kin moet echt voller. Daar groeit wel wat, maar ooooh zooo langzaaam :) Zitten nu haartjes van denk ik 3 of 4 milimeter ofzo. Kortom die zie je nog niet.

Ik weet in ieder geval wara het harder groeid en waar niet :). Achter op de kaak groeid het hardst. Onder de kaaklijn wat minder en op het puntje van de kin ook in een mooi tempo. Onder in de hals gaat wat langzamer en de snor heeft verschillende snelheden zo lijkt het :)... maar ik ben het er wel over eens... het ziet er mega vet uit!

Geduld is een schone zaak :)
 

Texman

Koning Baard
Ha Ro,
Je kan de zijkanten bijwerken als je dat graag wilt. Maar ik raad je aan dat eerst minimaal te doen.(heel voorzichtig):oops:
De kans dat je het niet mooi vind staan is heel groot en dan is er geen weg meer terug.:eek::eek::eek:
Dus doe alleen de kleine uitstekende haartjes en een heel klein beetje de vorm (alles minimaal).
Laat het dan weer uitgroeien en vervolgens ga je zo verder. Je baard wordt dan ook wat dikker en voller omdat de haren de zelfde lengte krijgen.
Met jouw baardgroei moet je beslist geen rigoureuze dingen doen want je doet er veel te lang over om het weer uit te laten groeien.:eek:
Succes Texman :)>
 

Ro3l

Baard
Wat betreft bijwerken hou ik het op 1x per week, dan heeft het ook de kans om iets te doen in de tussentijd. Ik ga eens kijken of ik dan de kin en hals met rust ga laten en wel de kaak aan de achterkant in bedwang ga houden op 2 cm. De rest laat ik dan eens even doorgaan.

Thanks voor alle adviezen en tips! :)
 

Bijlagen

  • 2018-02-26-09-11-33.jpg
    2018-02-26-09-11-33.jpg
    346,1 KB · Weergaven: 58
  • 2018-02-26-09-10-20.jpg
    2018-02-26-09-10-20.jpg
    492,3 KB · Weergaven: 75

Ro3l

Baard
Weer een weekje verder ;) 12 weken inmiddels. Het lijkt wel wat voller te worden, maar of dat echt zo is of meer mijn veebeelding weet ik niet :)
 

Bijlagen

  • 1520082437149.jpg
    1520082437149.jpg
    243 KB · Weergaven: 58
Banner image
Top