Project baard...

RCM

Baardaap
Zoals al een paar keer geadviseerd, nog even laten doorgroeien! Wij zien voorlopig liever die mooie glimlach van je dan een foto zonder glimlach omdat je tekort getrimd hebt! :)(Y)
 

Ro3l

Baard
Hahah nou.. ok ik zal er eens over gaan nadenken :). Toch denk ik dat als ik op 2,5 cm start met trimmen dat het wel moet kunnen :)

Ik heb overigens de piekhaartjes redelijk in bedwang met een baardwaxje ofzoiets. Ziet er niet slecht uit. Maar na een hardloopwedstrijd lijkt het wel wat wilder :) maar dat mag dan ook wel... ziet er ook ook weer een beetje gaver uit op de foto's :)
 

TMG1961

Baardaap
Begin in de hoogste stand en kijk of er haartjes getrimd worden. Indien niet telkens ietsje korter gaan tot er haartjes getrimd worden. Op die manier kun je nooit direct te veel weghalen omdat je iedere keer kunt kijken van hoe is het nu.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Traag maar zeker.
Benieuwd of het trimmen veel verandering geeft qua look.
Zelf zou ik ook de schaar adviseren ;)
 

Ro3l

Baard
Oh yeah... mijn nieuwe gereedschap is binnen (Y):).... nu nog wat youtube filmpjes bekijken hoe ik daarmee kan trimmen...
 

Bijlagen

  • IMG_20180214_193751_001.jpg
    IMG_20180214_193751_001.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 41

Ro3l

Baard
Hoppa, weer een weekje erbij zonder gebruik van gereedschap :).

Vandaag eens even naar de kapper en daarna eens een poging wagen met de nieuwe baardtrimmer. We beginnen bij 2,5 cm en zien wel wanneer er haartjes worden geraakt. Ik verwacht rond de 2 cm te eindigen :). Maar wie weet stop ik eerder. Onder de kun mag het nog zeker langer worden. Op de kaak achterin is het al wel een flink stuk langer dan de rest.

Verder ziet het er wel vet uit en de reacties zijn positief (Y), niet dat het mij veel uitmaakt wat een ander er van vind... maar toch mooi meegenomen ;)
 

Bijlagen

  • 1518860687598.jpg
    1518860687598.jpg
    303 KB · Weergaven: 87

Texman

Koning Baard
Ik vind dat je echt goeie vorderingen maakt.(Y) leuk om te zien dat je geduld wordt beloond.:)
Je baard is wat scruffie maar het past helemaal bij je en misstaat niet.:cool:
Dus doorgaan en genieten maar.
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Succes bij de kapper en voorzichtig met de trimmer, denk eraan, wat je eraf haalt is er af. Kijk anders eens of je ong kun meten hoe lang de kortste haren zijn.
 

Ro3l

Baard
Ik heb het rustigaan gedaan :) Bij de 22mm raakte ik eindelijk wat haartjes. Gestopt bij 20mm ik vond dat wel genoeg. Toch wel wat weggewerkt en toch ook weer niet te veel. De snor kreeg genade en mog lekker door :)
 

Bijlagen

  • IMG_20180218_134339_736.jpg
    IMG_20180218_134339_736.jpg
    633,5 KB · Weergaven: 72
Banner image
Top