Project baard...

Ro3l

Baard
Dan heb ik geluk :). heb toch maar even navraag gedaan wat mijn vrouw er van vind, maar ze vind het leuk. Het staat me volgens haar goed :) Ook de langere modelletjes die ik heb laten zien vind ze niet verkeerd. Maar niet te...uiteraard.
 

Ro3l

Baard
We zijn inmiddels 40 dagen verder nadat ik spontaan besloten had dat ik voor een baard wilde gaan. Langzaam, maar dan ook echt langzaaaaam vormt zich een baardje. Dat het niet snel gaat is natuurlijk nu even minder fijn, maar later wel handig omdat het dan waarschijnlijk minder moeite kost om het te laten onderhouden :)

Ik heb inmiddels ook even rondgezocht of er hier in helmond een barbier bestaat. En jazeker we hebben er één gevonden. Tot nu toe heb ik die nog niet nodig, maar wel fijn om te weten dat die er is :). De reacties, tot nu toe, zijn zeer positief. Kortom we gaan nog even door. het grappige is dat ik eigenlijk voor een kort baardje wilde gaan......maar op de een of andere manier kijk ik al lang verder naar de wat grotere modellen. Nog 2 weekjes en ik zou een baard moeten hebben van 2 maanden. Bij mij groeit het allemaal wat langzamer dan bij anderen heb ik het idee, maar alles op zijn tijd. De kale plekken beginnen langzaamaan ook op te vullen behalve rondom mijn kin. Ik zie daar wel wat ontwikkeling, maar heel weinig. Ik ben heel benieuwd hoe het er over weer een maand uit zal zien.

Overigens worden de foto's bij hardloopwedstrijden nu wel veel gaver :). Ik zit nu midden in het crossseizoen, dan is het wel passend om een beetje een rauwe baard te hebben :)
 

Bijlagen

  • IMG_20180118_083753_397_edt.jpg
    IMG_20180118_083753_397_edt.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 93
  • IMG_20180118_205547_395_edt.jpg
    IMG_20180118_205547_395_edt.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 99

Ro3l

Baard
Zo even een updateje na 6 weken ziet het er aardig uit....maar dit gaat nog lang duren voordat ik in de buurt kom van wat mijn doel is :)
 

Bijlagen

  • 1516559576600.jpg
    1516559576600.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 82

Ardjan

Baardaap
Leuke foto; volgens mij hou je wel van een muts...
emoji4.png
 

Ro3l

Baard
:) Tja dit was net voordat ik naar buiten wilde gaan :) en in de koudere dagen draag ik graag een muts. Overigens ziet ook die combinatie er veel gaver uit met een baard.

Gisteren heb ik wederom deelgenomen aan een crosswedstrijd. Volgens mij hebben ze veel foto's gemaakt. Ben benieuwd of de baard in wording nu ook wat beter tot zijn recht komt :)
 

istawa

Zware baard
Ha Roel,
Welkom op dit fijne forum, leuk dat je mee gaat doen.:)
Dit zegt LÓreal over het door jou genoemde product.

L'Oréal Paris Men Expert BarberClub Short Beard & Face Moisturiser is voor de dagelijkse verzorging van je baard korter dan 1cm. Ervaar de Short Beard & Face Moisturiser, verrijkt met natuurlijke oliën. Het verzorgt je huid, verzacht je baard en gaat jeuk tegen.

Lijkt mij geen slecht product om mee te beginnen . Wellicht een tip voor andere beginners
Veel Succes,
Texman:)>
Volgens mij heeft de prof dit onderzocht.... en zaten er aardig wat chemische ingrediënten in die niet zo best de baard zijn. Correct me if i'm wrong prof??

it aint over until the fat lady sings
 

Ro3l

Baard
Aj... ik heb 2 van die flesjes gekocht.. die waren in de aanbieding :). Achja.. tot nu toe heb ik nergens last van. Ik zal ze in ieder geval niet opnieuw kopen.
 

Ro3l

Baard
Nu inmiddels 7 weken geen hak- en kapgereedschap aangeraakt en het begint ergens op te lijken. Nog veel gaten, maar ik zie wel miniscule haartjes... dus wellicht groeit het nog dicht. Ik ben in ieder geval tevreden :). Ik heb tussendoor wel de snor even bijgewerkt. Iets te kort voor mijn gevoel dus de volgende keer alleen klein onderhoud in plaats van iets te kort maken :)

Het grappige is dat ik nu steeds naar anderen kijk hoe ze hun snor hebben... :)
 

Bijlagen

  • 1517145285829.jpg
    1517145285829.jpg
    247,9 KB · Weergaven: 79
Banner image
Top