Progress; Let's grow a beard.

Knulletje

Zware baard
Een natuurlijke lijn??? Die van mij gaat over in borsthaar.. :D

Bij mij is het dus wel anders. "mijn lijn" zit vrij laag en ik ben dan ook altijd aan het "klooien" om die lijn strak te houden. Het is geen uitzondering dat ik weer is scheef gegaan ben. :rolleyes:
 

Boss

Baard
In eerste instantie was ik de "two finger method" van een filmpje van Jack Milocco van Beardbrand gaan toepassen.
Aangezien het nogal onverzorgd was.
Maar ik begrijp dat de meeste van jullie de natuurlijke haar grens volgen.

Volgens mij is die haargrens bij mij niet zo duidelijk te zien. Bij mij groeit het haar van mijn nek door richt m'n borst.

Wat houd je dan aan als hoogte of hulpmiddel om een mooie hoogte te bepalen?
 

Texman

Koning Baard
De eenvoudigste methode is om het haar wat in je hals groei mee te laten zakken met de lengte van je baard. Daaronder kan je schoonhouden tot aan je borsthaar.
Je bereikt dan vanzelf het punt waar je baard overgaat in je borsthaar en dan hoef je niet meer aan je hals te doen
Het voordeel is dat het heel geleidelijk gaat en het blijft er verzorgt uit zien.
 

Marc92

Baard
Ook lang mee geklooid.
Uiteindelijk een simpele maar handige uitleg gevonden.
Een baard groeit op je gezicht. Dus waar je gezicht ophoudt begint je hals. Dat is de plek waar je begint met je halslijn.
(Klonkt met het filmpje erbij logischer):rolleyes:

Maargoed, ik kijk mezelf recht in de spiegel aan. Alles wat op mijn hals zichtbaar is onder het haar wat op/onder mijn kin groeit scheer ik weg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Boss ,
Ik sluit mij naadloos aan bij wat hier al gezegd is.
Uitstekende baard voor zo'n korte tijd.(Y)(Y)(Y)
Ga zo door Texman:)>
 

Boss

Baard
thks allemaal, ben heel blij met de progressie :) Op dit moment wordt het onder de kin wel al erg vol wat me soms in de weg zit. De wangen blijven t.o.v. de nek wat achter. Op dit moment vind ik het nog niet zo mooi, echt een nekbaard. Waarschijnlijk nog even doorbijten en dan naar de barbier. De eerste gedachten van de boel eraf halen heb ik gehad. Maar de bekende 24 uurs regel heeft het gered. Wat vinden jullie?
 
Banner image
Top