Probleem met baard groeien

Harm123

Stoppelbaard
Goeden avond,

mij heb zojuist met veel spijt mijn baardje weg gehaald door irritatie rechts onder mijn mond hoek. Een branderig gevoel en jeuk. Na enkele dagen dit geaccepteerd te hebben helaas mijn baardje weg gehaald.

ik zou toch graag een baard(je) laten staan. Heeft iemand tips tegen deze rode branderige huid? (Ik heb eventueel een foto)
 

Monk2303

Baard
@Harm123

Die jeuk en branderige huid had ik zelf ook, baard olie doet wonderen!
Geef het een tijdje, daarna is je onderhuid gewend aan de baard en zal het niet meer jeuken of branden.

Zet hem op

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Harm123

Stoppelbaard
Dank voor de tips, welke baard olie raden jullie aan? Ik had nu een baard olie maar deze hielp niet echt?

de foto van de irritatie:
 

Bijlagen

  • 465FE38C-38AD-41A6-A1C8-9A4D806D32DB.jpeg
    465FE38C-38AD-41A6-A1C8-9A4D806D32DB.jpeg
    1 MB · Weergaven: 71

Monk2303

Baard
Dank voor de tips, welke baard olie raden jullie aan? Ik had nu een baard olie maar deze hielp niet echt?

de foto van de irritatie:
Ik lees op het forums over het gebruik van bepanthen bij gevoellige huid en de werking daar van.
Het schijn heel goed te werken en haal het branderige en jeuk weg.
Misschien dat je je daar even in moet verdiepen. Olie gebruik je eigenlijk pas na 1cm groei. Dat dient ook heel goed in gemasseerd te worden want het is niet voor het haar zelf maar voor de huid er onder.

Qua olie gebruik ik zelf Samurai van Rituals omdat me dat onweerstaanbaar maakt voor de vrouwen.

De olie zelf is niet dik, een kneepje is meer dan genoeg.

Hopelijk genoeg info?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Christian

Baard
De jeuk en irritatie kan verlicht worden met baardolie maar haalt deze zeker niet volledig weg. Ik had hetzelfde probleem. Dit was na een paar weken over en nu blij dat ik heb doorgezet.
 

Blokkie

Baard
De irritatie is mij zeker bekend en soms nog steeds .Bepanthen was en is idd nog steeds de uitkomst bij mij .moet zeggen naarmate de baard langer wordt wordt t met gebruik van olie minder .en niet te veel aan je baard zitten helpt ook

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Harm123 ,
Welkom op ons leuke forum, ik lees dat je al heel veel goede tips heb gehad.
Mochten de klachten niet overgaan moet wel even langs je huisarts en zolang het niet over is nog even geen baard laten staan.
Succes Texman:)>
 

Jobbo

Baard
Hoi Harm, ik zou het even drooglaten en toch niet scheren want dat maakt de huis kapot. Alleen even insmeren met bepanthen of echinaforce zalf. Geef het twee weken, maar mocht dat niet helpen of erger worden dan toch even naar de huisarts.
 
Banner image
Top