Probaardsel

RCM

Baardaap
Voor dat model zou het beste zijn om alles door te laten groeien tot ca. 6 maanden, en dan naar de barbier te gaan. Maaaaar, omdat je de baas wil blijven over je eigen baard, zou je nu alvast naar de barbier kunnen gaan en deze heeeeeeel goed uitleggen wat je wilt. Er mag dus totaal niets van de voorkant af, anders zou het wel eens heel lang kunnen duren tot het gewenste resultaat. Ik zou zeggen, ga ervoor en laat ons gerust het resultaat zien. Het gaat vast fantastisch worden. SUCCES!! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mart76 ,
Drastisch laten snoeien moet je echt niet doen.
Aan de zijkanten mag je het wel wat korter laten maken.
Om je baard wat strakker/puntiger te krijgen moet je voorlopig niet aan de voorkant komen.
Je heb daar juist wat meer lengte nodig.
Wat dat aangaat ben ik het volledig eens met Roy.
Wacht nog even een paar maanden dan wordt het resultaat heel mooi.
Succes Texman:)>

Wellicht is dit voorbeeld iets voor jou.
7c5bc2bcec2caeee7438efa8d746d215.jpg
 

DNA76

Baard
Topic doorgelezen, strakke baard! Ook ik ben voorstander van iets dunnere zijkanten, maar zoals reeds gezegd is dit naar ieders smaak! Je huidige baard staat je super en kan volgens mij inderdaad nog wat lengte verdragen! Over het bijhouden van je dagelijkse baard moet je het topic van texman eens doorlezen. Staan handige tips in om je baard te stijlen! Haardroger op koude stand doet al wonderen bij mij tegen het krullen en in model brengen van de baard! Succes nog met de baard!(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mart76 ,
Dat ziet er goed en lekker zomers uit. De baard groei ook lekker door.(Y)(Y)(Y)
In een ander topic heb ik vandaag nog uitgelegd hoe het komt dat een baard in de zomer harder groeit dan in de winter.
Doe er dus je voordeel mee.
Fijne vakantie verder,
Texman:)>
 

Mart76

Baard
Mijn baard olie is op....:(. Iemand tips wat te doen? Heb hier in Frankrijk al gezocht maat nog niets gevonden. Dacht aan 1 flesje met pompje genoeg te hebben maar kennelijk duurt mijn vakantie te te lang;).
 

zenn

Zware baard
Of wellicht een barbier in de omgeving waarbij je een leuke baard souvenir kan scoren!?
 

Ardjan

Baardaap
Mijn baard olie is op....:(. Iemand tips wat te doen? Heb hier in Frankrijk al gezocht maat nog niets gevonden.
Flesje arganolie is overal wel te vinden denk ik
emoji848.png
Ja, ..of anders de baard eraf, haha :eek::D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ja, ..of anders de baard eraf, haha :eek::D
Laten we dit soort opmerkingen toch maar houden voor het "glad scheren forum" :)>

@istawa ik heb bij jouw notitie “baard eraf” op de knop “meld” geklikt....
Als je goed kijkt heeft niet @istawa maar wel @Ardjan gesproken over "baard er af".
De tip van istawa is overigens erg goed, namelijk gewoon een flesje arganolie kopen bij de lokale drogist (Y)
 
P

Pellie

Guest
Pellie!! Alles goed man! Nog mensen beledigdt vandaag.

Mag ik vragen waar dit op slaat of wat je ermee bedoelt?

Ik heb je pb gedaan, zodat we dit topic niet bevuilen.... ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

istawa

Zware baard
Laten we dit soort opmerkingen toch maar houden voor het "glad scheren forum" :)>


Als je goed kijkt heeft niet @istawa maar wel @Ardjan gesproken over "baard er af".
De tip van istawa is overigens erg goed, namelijk gewoon een flesje arganolie kopen bij de lokale drogist (Y)
Dank je cowboy was me al van geen kwaad bewust.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top