Potverdorie, toch weer even raad nodig van de Pro's hier

RonSon

Baard
Heb ik toch bijna weer een inzinking gehad en bijna de tondeuse gepakt.

De onderkant van mijn baard schijnt sneller te groeien dan de voorkant.
Zoals op de foto is te zien, is tot de rode lijn de voorkant van mijn baard, en alles onder de rode lijn de onderkant.

Het lijkt soms echt als een vlag op een strontschip en ik erger mij er stierlijk aan.

Laten zoals het is en het komt wel goed, of de onderkant op lengte tondeuseren???
9d3e44224004d17945debe0f799d1899.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Of ik nou een pro ben valt te betwijfelen maar die baard ziet er in mijn ogen helemaal niet verkeerd uit hoor.
In mijn ervaring groeien bepaalde stukken altijd sneller of langzamer dan de rest van de baard. Of je daar wat mee moet ligt een beetje aan welk doel je wilt bereiken. Je kan hem minimaal een beetje bijwerken zodat hij je weer naar het zin is.

Mooie baard dus ik zou de tondeuse niet te dicht bij je kin laten komen

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Daaf

Baard
Afhankelijk van wat je wilt. Wil je een lange baard -> door laten groeien

Wil je een middellange baard (en dan het model waarbij de kin het langste is, en het in een rechte lijn terugloopt naar de halslijn) -> tondeuse pakken (of laten pakken) en het gewenste model erin maken.
 

Texman

Koning Baard
Heb ik toch bijna weer een inzinking gehad en bijna de tondeuse gepakt.
De onderkant van mijn baard schijnt sneller te groeien dan de voorkant.
Zoals op de foto is te zien, is tot de rode lijn de voorkant van mijn baard, en alles onder de rode lijn de onderkant.
Het lijkt soms echt als een vlag op een strontschip en ik erger mij er stierlijk aan.
Laten zoals het is en het komt wel goed, of de onderkant op lengte tondeuseren???
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Ik vind het juist heel mooi als de voorkant wat langer en voller is.
Het geeft je baard een prachtig aanzien. Dus mijn advies is niets aan doen.
 

Jimmy16

Baard
Mijn inziens lijkt er niets aan de hand. Maar als je je er zelf te hard aan stoort, is het niet verkeerd om hem in te korten. Dat heb ik ook geregeld.

Af en toe een stapje terug kan zeker geen kwaad!
Het is jou baard! :)>
 
Persoonlijk zou ik het nog niet bijwerken. Eerst op de lengte komen die jij zou willen.
En je kan altijd nog een barbier vragen voor advies of hier rondkijken voor welk model je dan wilt.
Dat bepaald uiteindelijk je vorm en lengte.
 

Skaggy

Volle Baard
Wanneer je je aan het lengte verschil stoort kun je de onderkant van je baard natuurlijk bijwerken. Of een stapje achteruit doen voor de spiegel. ;) Ik vind je baard er namelijk prima uitzien Ron. (Y):)>
 
Banner image
Top