Potentieel?

Niki1991

Stoppelbaard
Effe al een update, nog nooit zo lang het scheermes in de kast gelaten. (Staat nu achter slot en grendel. )
 

Bijlagen

  • 7071464F-B1DB-4A87-A8E6-71C18D617E93.jpeg
    7071464F-B1DB-4A87-A8E6-71C18D617E93.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 93

Texman

Koning Baard
Doe meteen mee, waar kan ik mij aanmelden??:D:D
[DOUBLEPOST=1556455394][/DOUBLEPOST]
Ha, ha, super
Begin bij het lezen van dit boek ;)(Y)
1001004011856826.jpg
Samenvatting
Mannen zijn de laatste veertig jaar in de maatschappelijke evolutie volstrekt stil blijven staan. Een mannenwereld? Ha! Dat is het allang niet meer.

Wanhopig hebben mannen zich in deze achterliggende periode geprobeerd te hervinden, met dramatische dieptepunten als de machoman, of nog erger, de metroman.

Maar nu is het genoeg!

Dit boek laat ons zien wat een echte man ook alweer is. Humoristisch, avontuurlijk, vol passie, maar ook nuchter. Eerlijk, maar altijd een beetje ondeugend. En soms zelfs ridderlijk, want dat heeft-ie geleerd van z'n moeder.
Pak de beginletters van deze eigenschappen en je krijgt het woord H*A*R*P*O*E*N.
Als voorbeeld van deze eigenschappen komen in dit boek zeven hele gewone kerels naar voren - als evenwichtige mannelijke rolmodellen, als rotsen in de branding, als steunpilaar en als voorbeeld voor iedereen die zijn stinkende best doet om man te zijn, maar daarbij vastloopt in een onzichtbaar web.

Dit boek laat bovendien zien waarom het ook alweer zo leuk is om een man te zijn. Het gaat over zaken waar wij mannen onderkoeld gepassioneerd over zijn. Over belangrijke zaken des levens waarover we net iets meer weten dan de rest. En over ons belachelijk goede gevoel voor humor.
Voormalig AD-journalist Frank Schouten heeft op een luchtige en losse manier talloze onderwerpen, feiten en trivia beschreven die mannen tot de verbeelding spreken.

Na lezing van dit boek zul je het met een klap op tafel smijten, opspringen en heel hard schreeuwen:
RRRAAAARRRGH! We zijn terug!
**
 

Niki1991

Stoppelbaard
Ik ging wekelijks een update plaatsen met de progressie van “mijn baard”. (Voor zover je het een baard kan noemen LOL :D)

Tips gevolgd van veel mensen hier en inmiddels zit het scheermes al 2 weken achter slot en grendel.

Ik hoop vooral dat mijn snor nog mooi gaat dicht groeien. Voor de rest heb ik eigenlijk niet te klagen, buiten het feit dat het wel heel wild groeit.

Ben ook in tussentijd eens gaan rondneuzen op de website van mijnbaard.nl en de classic baardolie van Honest Amish besteld... En wauw... wat een verademing! Ruikt lekker en helemaal verlost van die vervelende jeuk!
 

Bijlagen

  • 2D1271AA-5F66-4D6E-B171-226C6BFE3305.jpeg
    2D1271AA-5F66-4D6E-B171-226C6BFE3305.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 115
  • 9BA13098-D233-4EB2-8C4A-F4732F09604A.jpeg
    9BA13098-D233-4EB2-8C4A-F4732F09604A.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 113
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Begin bij het lezen van dit boek ;)(Y)
Bekijk bijlage 11832
Samenvatting
Mannen zijn de laatste veertig jaar in de maatschappelijke evolutie volstrekt stil blijven staan. Een mannenwereld? Ha! Dat is het allang niet meer.

Wanhopig hebben mannen zich in deze achterliggende periode geprobeerd te hervinden, met dramatische dieptepunten als de machoman, of nog erger, de metroman.

Maar nu is het genoeg!

Dit boek laat ons zien wat een echte man ook alweer is. Humoristisch, avontuurlijk, vol passie, maar ook nuchter. Eerlijk, maar altijd een beetje ondeugend. En soms zelfs ridderlijk, want dat heeft-ie geleerd van z'n moeder.
Pak de beginletters van deze eigenschappen en je krijgt het woord H*A*R*P*O*E*N.
Als voorbeeld van deze eigenschappen komen in dit boek zeven hele gewone kerels naar voren - als evenwichtige mannelijke rolmodellen, als rotsen in de branding, als steunpilaar en als voorbeeld voor iedereen die zijn stinkende best doet om man te zijn, maar daarbij vastloopt in een onzichtbaar web.

Dit boek laat bovendien zien waarom het ook alweer zo leuk is om een man te zijn. Het gaat over zaken waar wij mannen onderkoeld gepassioneerd over zijn. Over belangrijke zaken des levens waarover we net iets meer weten dan de rest. En over ons belachelijk goede gevoel voor humor.
Voormalig AD-journalist Frank Schouten heeft op een luchtige en losse manier talloze onderwerpen, feiten en trivia beschreven die mannen tot de verbeelding spreken.

Na lezing van dit boek zul je het met een klap op tafel smijten, opspringen en heel hard schreeuwen:
RRRAAAARRRGH! We zijn terug!
**
"We zijn weer terug!" zal niet klinken, want naar mijn idee ben ik niet weggeweest of ooit afgezwaait naar het spoor der metromietjes, maar ik ga het boek zeker scoren. Leuk leesvoer! Bedankt voor de tip. (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Niki1991 ,
Je baardgroei begint nu aardig op gang te komen.(Y)(Y)(Y)
Het heeft net zoals bij andere mannen gewoon zijn tijd nodig.
Goed ook dat je de baardolie van Honest Amish bent gaan gebruiken het is echt goed spul.
Met een beetje geduld loop jij over een paar maanden ook rond met een mooie baard.
Succes we horen graag hoe het verder gaat,
Texman :)>
 
Banner image
Top