Potentieel?

Niki1991

Stoppelbaard
Hallo baardmannen,

nieuw hier op het forum, ben ondertussen 27 jaar en besloten (om een poging te ondernemen tot) een baard te laten groeien.

Deze vraag is hier heel zeker al duizenden keer gesteld, maar zien jullie potentieel? Ik merk wel dat ik niet zo dichtbehaard ben. Deze foto’s zijn na 5 dagen niet te scheren.

Groeten

Niki328A7826-62ED-4392-A6B5-DC964B22F07B.jpeg
 

Niki1991

Stoppelbaard
Ik ga hier wekelijks proberen een update te plaatsen. (Als ik hem verder mag laten groeien van mijn vrouw... want vrouwen hebben altijd het laatste woord :D)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Paar bedenkingen:
Vijf dagen is veel te weinig, 5 maanden klinkt beter om te weten of er potentieel is ;)
Wekelijks updaten zorgt voor frustraties want je zal merken dat je weinig verschil ziet in de foto's. Maandelijks is een ritme waarop je wel degelijk progressie kan merken (Y)
Als laatste, ondanks dat je blijkbaar ergens verkeerde informatie hebt ontvangen: NEEN, vrouwen hebben NIET altijd het laatste woord maar mogen suggesties doen :)>

Succes met het vervolg (Y)
 

JanWillem

Baard
Cowboy
Je hebt het weer prima verwoord, sluit mij daar geheel bij aan, enne dat gekke idee dat vrouwen het laatste woord hebben betreffend de man wel of geen baard vindt ik zo’n idiotie , die keus en beslissing ligt ten alle tijde bij de man.
Net als cowboy zegt een suggestie mogen ze doen maar uiteraard met mate.
 

Nib85

Volle Baard
(Als ik hem verder mag laten groeien van mijn vrouw... want vrouwen hebben altijd het laatste woord :D)

onderdeplak.jpg



Zonder gekheid, als de vrouwen het voor het zeggen zouden hebben zou dit forum slecht een klein praatgroepje zijn...
 

Texman

Koning Baard
Je moet nu baardolie gaan gebruiken masseer dit goed in je huid dat bevordert de bloedsomloop en maakt de haren zacht waardoor het prikken en de jeuk minder worden. Het is even een fase waar je doorheen moet. Als je baardharen eenmaal een stukje gegroeid zijn gaat het jeuken over.
Sterkte Texman:)>
 

Niki1991

Stoppelbaard
Je moet nu baardolie gaan gebruiken masseer dit goed in je huid dat bevordert de bloedsomloop en maakt de haren zacht waardoor het prikken en de jeuk minder worden. Het is even een fase waar je doorheen moet. Als je baardharen eenmaal een stukje gegroeid zijn gaat het jeuken over.
Sterkte Texman:)>
Suggesties van lekkere geurende en goeie baardolie? :)>
 

Texman

Koning Baard
Er is het gebied van baardolie heel veel te koop.
Als het gaat om de geur wordt het heel moeilijk want dat is erg persoonlijk.
Als het gaat om een kwalitatieve goede baardolie dan kan ik je de olie van Honest Amisch aanbevelen.
Bij alle producten speelt het bevorderen van een gezonde baardgroei een grote rol.
Zelf gebruik ik de olie en baardbalsem en ben hier erg tevreden over.
Als het over geuren gaat dan kan je het beste recensies gaan lezen van de verschillende baardoliën
https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardolie/original-beard-oil-honest-amish.html
 
Suggesties van lekkere geurende en goeie baardolie? :)>
Er is het gebied van baardolie heel veel te koop.
Als het gaat om de geur wordt het heel moeilijk want dat is erg persoonlijk.
Als het gaat om een kwalitatieve goede baardolie dan kan ik je de olie van Honest Amisch aanbevelen.
Bij alle producten speelt het bevorderen van een gezonde baardgroei een grote rol.
Zelf gebruik ik de olie en baardbalsem en ben hier erg tevreden over.
Als het over geuren gaat dan kan je het beste recensies gaan lezen van de verschillende baardoliën
https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardolie/original-beard-oil-honest-amish.html
Ik sluit bij aan bij Texman de reviews lezen en in begin geen grote flessen kopen en de geuren proberen
Gisteren ben ik eens begonnen met deze : https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardolie/citrus-baardolie-mijn-baard.html
Ja er zijn echt verschillende geuren die keuze zal je zelf moeten maken of ondervinden..
de verleiding is groot om deze eens te gaan bestellen: https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardolie/proraso-baardolie.html
 
Banner image
Top