Potentieel

Jimmy16

Baard
Dat is mooi bijgewerkt!
Zulke zaken durf ik niet aan mijn vrouw vragen, dan zou ze wel eens zeer per ongeluk durven uitschuiven o_O
Zij is nu eenmaal niet zo'n fan van baarden :D

Dus nogmaals: zeer mooie baard! :)>
 

KoenD

Baard
Ja, dat ziet er ook goed uit. :)> (Y)
Mijn vrouw durft dat niet bij mij :(
Joep, mijn vrouw is kapster. Ze heeft niet geleerd voor barbier maar ben zeer tevreden. Ze heeft het, op mijn verzoek, ook in etappes gedaan. Beetje bij beetje eraf met steeds een paar dagen ertussen. Dit gebaseerd op de 24uurs regel. Want iedereen weet.. In een opwelling ga je wel eens rigoreus te werk.
[DOUBLEPOST=1599122067][/DOUBLEPOST]
---
Ik had hem wat langer gelaten, maar dat is jouw keuze.

Wel netjes gedaan door je vrouw (Y)

---
Dankje Ratlook.(Y)
[DOUBLEPOST=1599122306][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit! :)>(Y)
Maar, de snor iets langer zou bij deze baard nóg beter staan! ;)(Y)
Hi Ardjan. Een lichte snor draagt wel lekker maar ben ergens ook wel benieuwd naar hoe jouw suggestie zou uitpakken. KYP, thanks! :)
[DOUBLEPOST=1599122362][/DOUBLEPOST]
Complimenten aan je vrouw .(Y)
Ziet er goed uit .
Hi Berendgr. Gedaan! Dankjewel.
[DOUBLEPOST=1599122451][/DOUBLEPOST]
Staat heel goed, meestal ben ik niet zo van korter.., maar dit ziet er goed uit!!
Dankje Laurent! Draagt ook lekker moet ik zeggen ;)
[DOUBLEPOST=1599122553][/DOUBLEPOST]
Het is prima gelukt, leuk dat je vrouw dat kan doen (Y)(Y)(Y).
Hi Texman. Met die vrouw van mij kan ik alle kanten op (nu dan even niet met Corona ;)). Inderdaad, ze heeft er een tevreden klant bij. Dankje! (Y)
[DOUBLEPOST=1599122884][/DOUBLEPOST]Hier nog 2 foto's van de zijkant genomen. Ingezoomed, niet scherp, maar even voor de shape. :cool:IMG_20200903_101429.jpg IMG_20200903_101352.jpg
 

Joep

Zware baard
Joep, mijn vrouw is kapster. Ze heeft niet geleerd voor barbier maar ben zeer tevreden. Ze heeft het, op mijn verzoek, ook in etappes gedaan. Beetje bij beetje eraf met steeds een paar dagen ertussen. Dit gebaseerd op de 24uurs regel. Want iedereen weet.. In een opwelling ga je wel eens rigoreus te werk.
Aha, dat verklaard het goede resultaat. Ze heeft in ieder geval al verstand van knipwerk en weet de schaar goed te hanteren. (Y)
 

Boof72

Volle Baard
ziet er goed uit hoor en handig zo'n kapster thuis.
Als ik het aan mijn vrouw vraag dan schiet ze bij voorbaat al uit.
Ze vindt hem te lang , dus dan weet ik het resultaat al. :rolleyes:

Maar ik zie dat je wel gekozen heb om de onderkant ronder te maken i.p.v. recht.
Bewust gedaan?
 
Banner image
Top