Potentie?

emdeejee

Stoppelbaard
Dag echte mannen van Nederland.

Ik zit een beetje te snuffelen op dit forum en moet zeggen dat het mij wel bevalt!
Ik zal mij eens kort voorstellen. Ik ben een 22 jarige student, woonachtig in Groningen en mag graag wielrennen.

Mijn vader/broer hebben een flinke potentie, 's morgens scheren is 's avonds vol stoppels. Alleen mijn middelste broer en ik zijn toch iets minder bedeeld, helaasch.
Zoals vele mij voorgingen, stel ik de vraag nu ook: zit er potentie in om een baard te laten groeien.
Ik heb al enkele keren geprobeerd, maar vond het dan toch enigszins onverzorgd overkomen en er ging direct een mes over.
Nu heb ik toch echt besloten dat ik een baard wil laten groeien(mits potentie).

Aan jullie om dit te beoordelen, en ja, ik weet dat de tijd dit zal uitwijzen.

M'n baard staat nu 6 dagen.
Hieronder enkele foto's bijgevoegd.

Alvast bedankt en een fijne zondag!
 

Bijlagen

  • (4)26-06-2016(6dagen).jpg
    (4)26-06-2016(6dagen).jpg
    575,8 KB · Weergaven: 188
  • (3)26-06-2016(6dagen).jpg
    (3)26-06-2016(6dagen).jpg
    635,4 KB · Weergaven: 172
  • (2)26-06-2016(6dagen).jpg
    (2)26-06-2016(6dagen).jpg
    745,4 KB · Weergaven: 181
  • (1)26-06-2016(6dagen).jpg
    (1)26-06-2016(6dagen).jpg
    753,8 KB · Weergaven: 181

Eretmodus

Baard
Welkom

Iedereen heeft potentieel. Gooi gewoon je scheermes en trimmer weg en laat je baardje maar groeien.

Ene...er zitten ook echte mannen in België
:)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

6 dagen is helaas veel te vroeg om al conclusies te trekken hoor.

4 à 6 maanden geduld (ja, hoort er nu eenmaal bij) en je zal zien dat je al een heel eind komt dan (Y)
 

emdeejee

Stoppelbaard
Dat 6 dagen te weinig is begrijp ik. Ik wacht gewoon af!
Ik doelde ook meer op de zijkant van mijn gezicht, hier is veel niet begroeid en/of blond.....

Ik houd jullie op de hoogte!
 

Robst

Baard
Wachten is het advies duurt lang veel geduld.Let goed op je voeding en rust, en sporten en desnoods kun je nog extra vitamine erbij slikken. Voor mij hielp biotine goed.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Tsja, 6 dagen is zoals mijn voorgangers al vermelden..... helemaal niets!!!
Als ik de foto's zo bekijk zijn de wangen ook niet echt dichtbegroeid, MAAR als ik ze vergroot zie ik toch aardig wat blonde haren, dus volgens mij groeit het wel dicht. Volg Cowboys advies maar, zou ik zeggen. :)>
 

Barca

Baard
Zoals iedereen zegt moet je de eerste weken ff doorbijten. Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Nooit echt geprobeerd omdat ik het er onverzorgd zag uitzien als ik me een weekje niet scheerde. Nu ben ik bijna 5 weken ver en begin ik zelf toch al iets meer potentieel te zien. Zoals bij jou heb ik onder de kin nog altijd meerdere kale plekjes maar ik heb de indruk dat het elke week toch wat betert. Gewoon laten groeien dus :)(Y)
 

Lennchu

Baard
Patience, young padawan!

Het verschilt per persoon hoe de baard begint te groeien etc etc.
Bij mij kwam er een dikke groei op de kaaklijn en that's it. Geduld geduld en voila, het word steeds voller!
 

emdeejee

Stoppelbaard
Kleine update.
Inmiddels 6 weken laten groeien. Heb toch 2x de kin lichtelijk getrimd om het gelijk te maken, vond het er onverzorgd uitzien.

Het groeit wellicht allemaal niet zo hard als bij anderen maar ik ben al blij dat het groeit, en ook nog op een redelijk nette manier.
Mijn onbedekte wangen stoor ik mij momenteel niet aan en laat het dus lekker groeien.

Ook zet ik af en toe mijn halslijn even strak, dit ziet er netter uit. Mijn snorharen zet ik op mijn lip, de buitenste laat ik groeien.
 

Bijlagen

  • thumb_IMG_0621_1024.jpg
    thumb_IMG_0621_1024.jpg
    245,7 KB · Weergaven: 125
  • thumb_IMG_0622_1024.jpg
    thumb_IMG_0622_1024.jpg
    243 KB · Weergaven: 122
  • thumb_IMG_0623_1024.jpg
    thumb_IMG_0623_1024.jpg
    257,7 KB · Weergaven: 118

Zieron

Stoppelbaard
Mooi resultaat tot nu toe! En geen nood, toen ik 22 was had ik nog minder haar op mijn wangen dan jij hebt... Nu ben ik 28 en heb ik een volwaardige baard. Werk met wat je hebt en heb geduld, het is zeker de moeite waard.
 
Banner image
Top