Potentie?

emdeejee

Stoppelbaard
Dag echte mannen van Nederland.

Ik zit een beetje te snuffelen op dit forum en moet zeggen dat het mij wel bevalt!
Ik zal mij eens kort voorstellen. Ik ben een 22 jarige student, woonachtig in Groningen en mag graag wielrennen.

Mijn vader/broer hebben een flinke potentie, 's morgens scheren is 's avonds vol stoppels. Alleen mijn middelste broer en ik zijn toch iets minder bedeeld, helaasch.
Zoals vele mij voorgingen, stel ik de vraag nu ook: zit er potentie in om een baard te laten groeien.
Ik heb al enkele keren geprobeerd, maar vond het dan toch enigszins onverzorgd overkomen en er ging direct een mes over.
Nu heb ik toch echt besloten dat ik een baard wil laten groeien(mits potentie).

Aan jullie om dit te beoordelen, en ja, ik weet dat de tijd dit zal uitwijzen.

M'n baard staat nu 6 dagen.
Hieronder enkele foto's bijgevoegd.

Alvast bedankt en een fijne zondag!
 

Bijlagen

  • (4)26-06-2016(6dagen).jpg
    (4)26-06-2016(6dagen).jpg
    575,8 KB · Weergaven: 188
  • (3)26-06-2016(6dagen).jpg
    (3)26-06-2016(6dagen).jpg
    635,4 KB · Weergaven: 172
  • (2)26-06-2016(6dagen).jpg
    (2)26-06-2016(6dagen).jpg
    745,4 KB · Weergaven: 181
  • (1)26-06-2016(6dagen).jpg
    (1)26-06-2016(6dagen).jpg
    753,8 KB · Weergaven: 181

Eretmodus

Baard
Welkom

Iedereen heeft potentieel. Gooi gewoon je scheermes en trimmer weg en laat je baardje maar groeien.

Ene...er zitten ook echte mannen in België
:)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

6 dagen is helaas veel te vroeg om al conclusies te trekken hoor.

4 à 6 maanden geduld (ja, hoort er nu eenmaal bij) en je zal zien dat je al een heel eind komt dan (Y)
 

emdeejee

Stoppelbaard
Dat 6 dagen te weinig is begrijp ik. Ik wacht gewoon af!
Ik doelde ook meer op de zijkant van mijn gezicht, hier is veel niet begroeid en/of blond.....

Ik houd jullie op de hoogte!
 

Robst

Baard