Post een foto van je favoriete baard

Joep

Zware baard
Ha @Joep,
Dat is waar maar ook je outfit maakt een groot verschil zeker als je wat ouder bent ;).
Gr. Texman:)>
Dat ook nog ja, maar dat kost centjes en is niet voor iedereen weggelegd. Ik weet best dat het voor minder geld ook wel kan, maar in de meeste gevallen gaat het toch kosten.

Ik was toch nieuwsgierig of mijn eerste theorie op ging, eens kijken wat jullie zeggen.

59b221e3a8f4242ab8265efe8fcc8354.jpg
 

Joep

Zware baard
Zo'n kaal hoofd kan ook best maar wat ik zo leuk vind aan de foto met haar op het hoofd is het grote contrast met het nette hoofdkapsel en de woeste baard.
En dan in zo'n net pakkie.
Dat is eigenlijk wat ik ook bedoelde met mijn eerste reactie op die foto. Dit is inderdaad een mooi contrast met een heel goed effect. Best knap vind ik als je dat weet te bereiken.

Ik kon mij niet beheersen en heb de foto aangepast en daarna ook nog gepost. Ik pas wel vaker foto's aan voor de grap, maar meestal post ik ze niet, omdat me dat niet gepast lijkt. Ik weet niet of ik te ver ben gegaan, na het posten heb ik veel gelachen en daarna heb ik me afgevraagd of dit wel kan. Ik ken de man niet eens en straks is hij beledigd als hij dit ziet. In dat geval mijn excuus. Als dit echt niet kan, dan vraag ik aan @ProfessorMelchior om de bewerkte foto te verwijderen.
 
Banner image
Top