Post een foto van je favoriete baard

2017-06-11-20-48-52-1971388014.jpeg
zo iets is zeker mijn doel een mooie volle grote snor en een grote volle lange baard . zowiezo langer als op de foto hier onder . maar kon nou niet echt iets vinden wat mijn precieze doel is . maar ik laat zowiezo elke maand een foto achter op dit super forum zowiezo de komende jaar plus jaren dus we zullen zien hoelang het toelaat betreft de lengte en natuurlijk de mooiheid kan wel lange baard kweken maar het oog wil ook wat hahah ben zowiezo van plan het een jaar vol te houden dan ff bij stelle door de babier en hoppa weer een jaar !!!
( de kleur van de baard op de foto's vind ik echt vet wou dat ik zwart haar had maar helaas volgens mijn vriendin heb ik een blond donkerblond roodachtige bruine baard hahahh zijn nog al wat kleuren )

grt Danny Beard on !!!!

ps : eerst deze lengte maar eens halen dus ik heb nog alletijd ga nog lang niet weg op deze gezellige baardforum !!

baarden.jpg
 
Laatst bewerkt:

Telbar

Baard
Mijn oorspronkelijke plan was een minimale baard zoals Hugh Laurie. Maar ik heb wat lengte nodig om een volle baard te krijgen.
hugh_laurie_face_mustache_beard_70594_4185x2790.jpg


Dus een baard zoals Aksel Hennie uit de serie Nobel zegt me ook wel wat.
nobel.jpg


Maar nu die baard maar blijft groeien kijk ik uit naar iets langer zoals die van Jeff Buonchristiano
maxresdefault.jpg
 

Nib85

Volle Baard
Ik heb 2 "modellen". Onderstaande twee, eigenlijk wel bijne gelijk aan elkaar.

Wat zal de "groei"tijd zijn voor deze baarden?


@ProfessorMelchior @GlennBG @JeroenP bedankt! Maar ik wil mijn wangen wel wat voller bedenkt, ziet de huid er nog door. En dan wil toch nog wel ff door

Deze dan:

Wat geinig, dit waren (/zijn) ook mijn "voorbeelden".
Mooie korte en toch volle baarden, vooral die onderste is toch al wat meer "mans".

Ik denk dat ik inmiddels wel aardig weer in de buurt zit inmiddels.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Inderdaad een erg geslaagd exemplaar (Y)

Maar wat het beoogde doel ook mag wezen, elke baard is op zijn manier uniek ;)
 
Banner image
Top