Post een foto van je favoriete baard

Texman

Koning Baard
Goeie baard, maar wel erg strak getrimd deze! :D
Mag van mij wel wat meer harrie in de warrie zijn! :eek:
Hij zit duidelijk bij de barbier en die heeft zijn uiterste best gedaan om de boel zo glad mogelijk te strijken(Y)
Ik denk dat als je baard weer wat langer is dat er wel slagen in vallen en ziet het er meer natuurlijk uit.
En als deze heer zijn baard zijn gang laat gaan dan wordt het zo maar een groots en woest exemplaar.;)
 

Hartenheer

Zware baard
Ik wil zo'n brilletje!!! Prachtig mooi ding. Foto is bewaard! (Y)
In Engeland worden ze nog verkocht.
Hier in Nederland is het bijna niet meer te vinden met die brillenketens. Het is één eenheidsworst.

Helaas is de opticien {één van de weinige die niet van een keten was} hier gestopt wegens leeftijd.
Die nam dit soort brillen op verzoek nog wel eens mee als hij weer naar Engeland ging.
 
Raul Meireles (Portugal)
addeb69ef9a14b498c737f395af040b4.png

Persoonlijk wel mijn smaak zou hem zelf nog langer willen maar we gaan nog niet lopen als we nog niet kunnen stappen hé met de baardreis zal dat wel het zelfde zijn ;)
 

Texman

Koning Baard
Tis eentje om jaloers op te zijn ook zoals ik al eerder schreef deze week echt verzorgde baarden kunnen heel mooi zijn maar men moet het geduld hebben en de tijd gunnen om er iets mooi van te maken !
Dat is helemaal waar en met zo'n baard ben je wel even bezig.
Ik zou het er graag voor over hebben ;)
 

Texman

Koning Baard
Zo mooi is mijn baard echt niet hoor, maar ik besteed er iedere morgen wel veel tijd aan.
Het zal mij toch niet gebeuren dat ik met een onverzorgde baard op straat loop.:eek:
IJdelheid?? een beetje wel ha,ha,:D
 

Hartenheer

Zware baard
Ik ben altijd benieuwd hoe ze de snor zo mooi krijgen.
Is het alleen bij de fotosessie of zou het de gehele dag zo blijven.

Verschillende producten geprobeerd, tot nu toe alleen tegenvallers. En vaak is het nog {zeer} prijzig ook. {extra door de verzendkosten}
Lastig in gebruik, of het blijft niet lang in model.
Nu gebruik ik gewone sterke haargel blijf het een beetje in model.
 
Haargel gaat niet werken. Eerder een goede wax gebruiken. Maar beste is een goede balm zoals 1821 bv
Wassen daarna een goede olie erin dan föhnen om in model te krijgen en vervolgens een goede balm erin. Haarlak gebruiken ze voor foto shoots maar wil je gewoon hanteerbare goed föhnen en balmen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Pomade in de snor wordt ook weleens gedaan... ;)
Yep ook dat kan is iets steviger maar er is erg veel rotzooi op de markt.

Bv action heeft wax nou dat is pure vaseline met een geurtje. De olie is wel redelijk maar verschil is enorm tussen goede wax olie en balm TOV goedkope.
Ik gebruik balm van 1821 hele specifieke geur moet je van houden en olie van Proraso die geur is geweldig gewoon 1 pipetje erin en de geur houd je hele dag

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ik denk dat het ook niet met iedere snor mogelijk is.
Als je stug en krullerig snorhaar hebt wordt het heel moeilijk.
De man op de foto heeft snorhaar dat van zichzelf niet veel krult en soepel valt
Dan lukt dit al gauw met een goede snorrenwas of gel.
En het hoefde natuurlijk alleen voor het maken van de foto zo mooi te zitten.
 
Banner image
Top