Post een foto van je favoriete baard

Texman

Koning Baard
Hey Willem.........wat een mooi plaatje van jou en je mooie kat. :)
Vanwege de enorme chaos op mijn bureau lukt dat bij mij niet ....maar ik heb ze wel vaak (soms twee tegelijk) op schoot en moet dan een eindje (net een beetje te ver) van mijn bureau af zitten.

Trouwens....zie ik dat goed :eek:.....het lijkt erop dat je een redelijk stuk van je Baard kwijt bent...of vergis ik me? :confused:
Nee je vergist je niet de foto is van een paar jaar terug en toen had ik mijn baard een stuk korter. Onze kat is inmiddels 17 jaar en ik hoop dat ze nog een tijdje mee mag gaan. :)
[DOUBLEPOST=1553185891][/DOUBLEPOST]Dit is bijzonder let even op de indrukwekkend gestileerde snor (Y)(Y)(Y)
7d2da7bfecf64709e4ef7e237d4a0d71.jpg
 

Brumratt

Baard
Wat een mooie kattenpoes......zo te zien ook erg gek met de baas (Y) Het is erg herkenbaar dat deze lieve vriendjes je aandacht vragen door op je toetsenbord en dergelijke gaan liggen, alsof ze willen zeggen je kan je toch ook gewoon met mij bezig houden?

Heden heb ik zelf nog 1 poes in huis welke natuurlijk haar eigen trekjes heeft :p !


Edit: ik lees nu in de post hierboven die ik net niet zag dat het beestje al 17 jaar is ! Dit zie ik er niet aan af :eek: ik help het je hopen dat ze nog even mee kan!

On topic:
En de baarden zijn top!
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Nee je vergist je niet de foto is van een paar jaar terug en toen had ik mijn baard een stuk korter. Onze kat is inmiddels 17 jaar en ik hoop dat ze nog een tijdje mee mag gaan. :)
Ik had al zo'n vermoeden dat het een oudere foto zou kunnen zijn. Onze oudste Kat(er) is 16 jaar. Naast Kauwen, Kraaien, Raven, en Lynxen zijn de huiskatten mijn favoriete dieren. Ik kan niet zonder.
Wat betreft die foto, mooie Baard en die Snor is ook niet mis. Ik ben afgelopen zaterdag naar de barbier geweest en heb onder de neus toch wat te veel weg laten halen. Groeit wel weer aan. Ik wil ook zo'n Snor :cool:
 

Laurent1965

Zware baard
Nee je vergist je niet de foto is van een paar jaar terug en toen had ik mijn baard een stuk korter. Onze kat is inmiddels 17 jaar en ik hoop dat ze nog een tijdje mee mag gaan. :)
[DOUBLEPOST=1553185891][/DOUBLEPOST]Dit is bijzonder let even op de indrukwekkend gestileerde snor (Y)(Y)(Y)
Bekijk bijlage 11536
WoW, geweldig deze, die snor en die wanglijn, perfect gewoon!
Ps, 2 katten hier, binnenkort nog een 3e erbij... Kunnen niet zonder katten....!
 

Texman

Koning Baard
WoW, geweldig deze, die snor en die wanglijn, perfect gewoon!
Ps, 2 katten hier, binnenkort nog een 3e erbij... Kunnen niet zonder katten....!
Ja, katten zijn geweldige dieren onze buren hebben een jonge kater die de buurt onveilig maakt. Maakt veel stennis met de buurtkatten maar is ook een allemansvriend. Loopt zo bij ons binnen laat zich aanhalen en van is niemand bang. Hij heet Timi en is een hele mooie en slanke kat.
Dat wordt nog wel wat. Helaas onze kat moet niets van hem hebben dus we kunnen hem niet binnen hebben.
[DOUBLEPOST=1553338237][/DOUBLEPOST]
Is dit een baarden forum of gaan we het over katten hebben?
Dan doe ik ook mee we hebben er drie Kijk maar op Instagram @charlieluckytommie_maincoon

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Zoals ik bij je introductie al zei je kan het hier ook over andere dingen hebben dat is nou juist het leuke van dit forum.
Niets moet en alles mag wat de baardman bezig houdt.;)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zoiets zou ik ooit willen of het haalbaar is is het tweede
Ha @Mike078 ,
Je weet maar nooit de beide heren zijn een stuk ouder dan jij. Jouw baard moet zich nog verder ontwikkelen maar gezien het feit dat je nu al een aardige baard hebt zou het zomaar kunnen dat je over een aantal jaren er ook zo bij loopt.
Zou gaaf zijn, maar voorlopig eerst genieten van je jonge baard.;)
Texman :)>
 

Mike078

Stoppelbaard
Ha @Mike078 ,
Je weet maar nooit de beide heren zijn een stuk ouder dan jij. Jouw baard moet zich nog verder ontwikkelen maar gezien het feit dat je nu al een aardige baard hebt zou het zomaar kunnen dat je over een aantal jaren er ook zo bij loopt.
Zou gaaf zijn, maar voorlopig eerst genieten van je jonge baard.;)
Texman :)>

Ja dat komt zeker goed geduld is een schone zaak!
 

CptRed666

Stoppelbaard
Is iemand al de man rechts op de foto opgevallen? Die heeft zijn baard bijzonder in model gekneden.

Niet mijn favoriete baard, maar holy f*ck wat een ding! :eek: Jeff Langum :)>

b8c26f4c2dbcae280abacaf44bb21b76.jpg
 
Banner image
Top