Post een foto van je favoriete baard

Nib85

Volle Baard
Ik vraag me wel eens af (serieus); waarom we in Nederland zo weinig baarden zien met een lengte zoals deze!
Ik zie ze tenminste maar zelden; terwijl je ze op instagram of pinterest genoeg tegenkomt; maar dan veelal van mannen uit het buitenland!
Past het niet bij onze cultuur? Of kunnen we mogelijk het geduld (wat voor een lange baard nodig is) niet opbrengen?
Iemand enig idee?

Persoonlijk denk ik ook dat de meeste mensen zo’n lange baard niet erg mooi vinden.
Komen de praktische redenen en dat niet iedereen de juiste baardgroei heeft nog bij.


Schandalig natuurlijk, want we verdienen veel meer van deze lange baarden op het forum. :cool:
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Een wat langere baard is inderdaad niet altijd even praktisch en vergt ook een bepaald onderhoud.
Ik verkeer in de situatie dat ik geen "baas" heb die mij terecht wijst en dat mijn vrouw er dol op is. Ik ben, zoals waarschijnlijk veel van ons, vaak bezig met de positieve eigenschappen van de baarden om mij heen en zie veel "mindere" eigenschappen bij mijn eigen baard (te dun, e.d.).
Feit blijft dat een kortere baard een stuk handzamer is in het dagelijkse leven.
We mogen allerhande baarden bewonderen en complementeren maar wees blij met wat jezelf hebt en geniet ervan, lang of kort :)> (Y)
 

Nib85

Volle Baard
Een wat langere baard is inderdaad niet altijd even praktisch en vergt ook een bepaald onderhoud.
Ik verkeer in de situatie dat ik geen "baas" heb die mij terecht wijst en dat mijn vrouw er dol op is. Ik ben, zoals waarschijnlijk veel van ons, vaak bezig met de positieve eigenschappen van de baarden om mij heen en zie veel "mindere" eigenschappen bij mijn eigen baard (te dun, e.d.).
Feit blijft dat een kortere baard een stuk handzamer is in het dagelijkse leven.
We mogen allerhande baarden bewonderen en complementeren maar wees blij met wat jezelf hebt en geniet ervan, lang of kort :)> (Y)

Mooi gesproken Hans.

Zo zie je maar weer, wijsheid komt met de (baard)haren. ;)
 
Banner image
Top