Post een foto van je favoriete baard

Texman

Koning Baard
Het baardman-gevoel straalt hij helemaal uit of hij ziet zijn vriendin aankomen.:D
In ieder geval een mooie korte baard.(Y)
e4e276829dbd8d9218e132e52e53a3f9.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Ik vraag me wel eens af (serieus); waarom we in Nederland zo weinig baarden zien met een lengte zoals deze!
Ik zie ze tenminste maar zelden; terwijl je ze op instagram of pinterest genoeg tegenkomt; maar dan veelal van mannen uit het buitenland!
Past het niet bij onze cultuur? Of kunnen we mogelijk het geduld (wat voor een lange baard nodig is) niet opbrengen?
Iemand enig idee?

22d0d141d936086528478439bf2fc4b0.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik zie ze ook zelden. In Den Haag waar ik jaren gewoond en gewerkt heb is een grote moslimgemeenschap waarvan heel veel mannen een mooie grote baard dragen.
Maar ook die laten hem niet zo lang worden.
Ik denk dat het vooral de verzorging van zo'n lange baard is die veel mannen er van weerhouden om voor zo'n lente te gaan.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook allerlei praktische dingen die het moeilijk kunnen maken.
Maar eigenlijk weet ik het ook niet.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik denk dat velen toch ook kijken naar de "practische haalbaarheid" van een bepaalde lengte.
Zelf is er bij mij al meerdere keren 5 à 8cm af gegaan omdat het ook in het dagelijks leven doenbaar moet blijven.
Voor de ene klaagt de werkgever, voor de andere is het TE veel werk om er dagelijks de tijd en verzorging aan te geven.
Voor mezelf is het bijvoorbeeld niet supermakkelijk om elke ochtend, na een motorrit van 60km naar het werk, op korte tijd enige doenbare vorm te krijgen in de baard.
Het is mooi voor de foto en erg cool om zulke baarden te zien online, maar makkelijk/handig is het niet altijd :)>
 

Yainderidoo

Zware baard
22d0d141d936086528478439bf2fc4b0-jpg.11273
Zet hij nou witte streepjes op zijn gezicht? Huh? Tot zover moet er af...:confused:
 

Hartenheer

Zware baard
Ik mocht het niet vanwege mijn werk.
En de westerse vrouw is heel anders ingesteld. Om de hele dag het gezeur aan te horen, dat je ouder lijkt, Sinterklaas grappen enz.
Daar balen een hele boel van en kiezen dan toch maar voor een heel kort baardje of scheren.
Vooral tegenwoordig, moet je zelfs de haren van je lichaam verwijderen. Borsthaar is taboe :confused:
Van die gladde jongens zie je dan
Nou ECHT NIET VOOR WILLEM.
 
Banner image
Top