Post een foto van je favoriete baard

Beste pruik haar, stond die Viking goed, waarschijnlijk groeit het binnen no time weer aan, wel mooi om het verschil te zien. Goeie baard en snor. Lijkt me ook wat, snor iets korter, alleen niet praktisch met het werk denk ik, volgens mij loop je tegen een aantal zaken aan.
 

Texman

Koning Baard
Geinig, maar waar ik me dan over verbaas: eerst met scheermes het haar er af halen en dan nascheren met een scheerapparaat...
Ik heb er nog eens naar gekeken. Dat afscheren van het haar met het scheermes gaat best grof en ik denk dat er nog wel wat te scheren overblijft als de scheergel verwijderd is. Met een scheerapparaat krijgt hij waarschijnlijk de schedel super glad en daar zag het ook wel naar uit.
Het kan ook zijn het bij deze kapper een handeling is die puur op eigen ervaring berust voor het snel verkrijgen van het beste resultaat.
 

Yainderidoo

Zware baard
Deze man zijn baard is naar mijn mening veel te kort geknipt.:eek:
Ondanks dat ik het resultaat ook niet slecht vind, vind ik het wel zonde van die mooie baard wat het eerst was. Veel mooier!! EN waarom moeten er tegenwoordig zoveel mannen zo'n hobbeltje in het haar hebben? Nou ja, iedereen moet het natuurlijk ook zelf weten.:)
 
Banner image
Top