Post een foto van je favoriete baard

Brumratt

Baard
Ja, Ik ben een groot liefhebber van symfonische rock, prog rock, hardrock, AOR en nog veel meer kijk maar eens naar de muziek die ik hier al gepost heb.
Ook de hedendaagse symfo en progrock vind ik heel leuk. En je zou het misschien niet verwachten maar ik ben ook een groot liefhebber van de hedendaagse country maar dan wel van de soort die erg tegen rock muziek aan leunt. Er is in ons land niet zoveel belangstelling voor maar er zijn echte topartiesten en bands op dit gebied die razend populair zijn in Amerika, Canada en Australië.

Ik houd niet van 1 stijl muziek omdat ik van muziek houd. Een liedje uit eender welk genre dan ook kan mij aanspreken. Nu moet ik wel meteen bekennen dat het rock genre mij bijna altijd weet te pakken. Hier versta ik gemakshalve maar alles met een gitaar onder.
Wel kan ik het al jaren niet meer bijhouden en nieuwe muziek zal je bij mij ook weinig horen. Daarom heb ik even geen idee wat.je bedoeld met hedendaagse symfo/progrock Maar ik heb wel al veel bekends gezien in het off topic. Misschien dat ik daar wijzer kan worden?
 

Texman

Koning Baard
Ik houd niet van 1 stijl muziek omdat ik van muziek houd. Een liedje uit eender welk genre dan ook kan mij aanspreken. Nu moet ik wel meteen bekennen dat het rock genre mij bijna altijd weet te pakken. Hier versta ik gemakshalve maar alles met een gitaar onder.
Wel kan ik het al jaren niet meer bijhouden en nieuwe muziek zal je bij mij ook weinig horen. Daarom heb ik even geen idee wat.je bedoeld met hedendaagse symfo/progrock Maar ik heb wel al veel bekends gezien in het off topic. Misschien dat ik daar wijzer kan worden?
Hedendaagse symfo/progrock is muziek die gemaakt wordt door bands waarvan de leden zich hebben laten inspireren door de symfonische rock uit de jaren 70 en 80. De bekendste groepen uit die periode zijn Yes, Genesis en de Pink Floyd enz. De inspiratie betekend niet dat de hedendaagse bands de oude muziek nadoen maar gebruiken om een heel nieuwe en originele sound te ontwikkelen. Gebruik makend van de hedendaagse technieken levert dat soms prachtige muziek op.
Naast dit soort muziek houd ik ook van oneindig veel andere soorten muziek. Eigenlijk te veel om hier op te noemen. Ik leg mijzelf geen beperkingen op.
 

Boss

Baard
15nn8ye.jpg


Naar mijn mening een bruut exemplaar,goed in balans, mooie dekking en goed getrimd :D
 

Texman

Koning Baard
Ha @Ardjan ,
Ha, ha, dat is een mooie ik bespeur enige gelijkenis behalve in de baardlengte.:)
Daar zal ik dus nog even mijn best op moeten doen en aangezien mijn baard niet zo hard groeit gaat dat wel even duren.
Die heer kan natuurlijk zijn baardlengte ook aanpassen aan die van mij (de betere oplossing toch):D
Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Tóch win jij het van deze baard! Deze vind ik te 'gepopt', net of dat er geen haartje scheef mag zitten;
Dus, blijf maar bij je eigen baard; dan zit je goed!

Maar wat meer lengte, mag natuurlijk altijd! :D
 

Texman

Koning Baard
De baard op de 2e foto vind ik echt over de top mijn stijl is het beslist niet.:eek::eek:
De overige baarden vind ik wel mooi(Y)
Tóch win jij het van deze baard! Deze vind ik te 'gepopt', net of dat er geen haartje scheef mag zitten;
Dus, blijf maar bij je eigen baard; dan zit je goed!

Maar wat meer lengte, mag natuurlijk altijd! :D
Hij zit ook bij de barbier ik denk niet dat hij iedere dag zo mooi zit.
Wat mijn baard betreft heb je gelijk voor mij hoeft het er niet zo gelikt uit te zien (mag er best wel eens een beetje woest uitzien):)
 
Banner image
Top