Post een foto van je favoriete baard

Texman

Koning Baard
Ik zie de laatste tijd steeds vaker foto's voorbij komen die gemaakt zijn behulp van Ai.
Sommige zijn bedrieglijk goed. Bedenk hierbij dat de afgebeelde persoon niet echt bestaat maar gemaakt is m.b.v. de computer. Op zich vind ik dit niet bezwaarlijk als het maar duidelijk vermeldt wordt.
Helaas is dit niet altijd het geval dus staar je niet blind.
Hierbij zo'n foto.

19a722ef1c07e18cc548866f8980deab.jpg
 

Texman

Koning Baard
Wow, dat is echt een van de langste die ik ooit gezien heb! o_Oo_O

Ik vraag me of hoe dat met zo'n baard gaat om te eten en drinken, om hem te wassen, enz. :oops:
Dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk vooral met eten zal er wel eens iets in zijn baard komen.
Dus na iedere maaltijd de boel weer schoonmaken. Wassen is niet zo'n probleem dat kan je gewoon onder de douche doen. Zo'n lange baard lijkt misschien erg mooi of leuk maar praktisch gezien is het een hele opgave om hem netjes te houden. Ook kan hij behoorlijk in de weg zitten bij allerlei activiteiten. Dus daar moet je creatieve oplossingen voor zien te vinden.

img_0441.png
 

Ivan

Volle Baard
Die laatste is niet zo extreem lang, maar wel mooi regelmatig! :D Zó regelmatig zal de mijne wellicht nooit worden. :(
 

Basm

Stoppelbaard
Deze baard vind ik geweldig geen idee of dit me ooit lukt
 

Bijlagen

  • ac963ad6-543b-4fd1-aa25-a02c8ecd0005.jpeg
    ac963ad6-543b-4fd1-aa25-a02c8ecd0005.jpeg
    78,4 KB · Weergaven: 11
Banner image
Top