Post een foto van je favoriete baard

Peter1960

Baard
Ik neem je helemaal niets kwalijk, ik denk dat we langs elkaar heen praten, ik vond je opmerking juist leuk. Ik wou alleen ff aankaarten waarom mensen zulke namen verzinnen voor hun business.

Laten we er maar over ophouden voor we weer in verwarring komen, sorry, dit heb ik niet zo bedoeld. Jij bent de beste en de laatste persoon die ik zou willen beledigen of in verwarring zou willen brengen.
Het ligt aan mij, ik ben namelijk nogal een ouwe zeikerd die graag alles wilt weten, waarom waarom waarom, mensen doorgronden en begrijpen de bedoeling en waarom ze iets doen.
Ik denk dat verwarring op een forum heel makkelijk toeslaat, je kunt wel wat emoji's plaatsen, maar geen intonatie zoals in een echt gesprek. Misverstanden komen dan snel voor. Maar gelukkig hebben jullie de evenuele plooien weer gladgestreken, zoals het echte baardmannen betaamt. Mooi zo! :)
(Y)
 

Macx

Baardaap
Dikwijls ga ik via duckduckgo naar het baardforum en kijk dan ook even naar de afbeeldingen, en vandaag kwam ik een baard tegen die echt supermooi is, prachtig twee kleuren baard, en een supermooie snor, en wat denk je? Dit is een baardman Alain, hij is lid van het baardforum.
Afbeeldingen
Ik vind echt dat deze baard van Alian hier thuis hoort bij de lijst Favoriete baarden.
Hier is het topic van Alain, kun je even langs gaan en gedag zeggen..
Alain1970 Let it grow
de67d5f4d541ae01e38f51d778280693.jpg
 
Banner image
Top