Poging tot

Roy99

Stoppelbaard
Na heel wat jaren scheren en altijd gedacht te hebben dat het niet kon nu sinds anderhalve week gestopt met scheren om te kijken of het ooit wat kan worden.

Zal dit tot een mooie volle en dichte baard kunnen groeien?

IMG_9716.jpegIMG_9717.jpegIMG_9718.jpeg
 

zenn

Zware baard
Een aantal maanden niet te scheren en kijken hoe die zich opvult. Daarna pas een oordeel maken en je ondertussen nix aantrekken van commentaar wat je gaat krijgen. ;)
 

Texman

Koning Baard
Na heel wat jaren scheren en altijd gedacht te hebben dat het niet kon nu sinds anderhalve week gestopt met scheren om te kijken of het ooit wat kan worden.

Zal dit tot een mooie volle en dichte baard kunnen groeien?

Bekijk bijlage 28228Bekijk bijlage 28229Bekijk bijlage 28230
Je hebt aardig wat baardgroei op de flanken maar het front is minder goed bedeeld.
Of zich daar net zoveel baardgroei zal ontwikkelen moet je afwachten.
Ondanks dat denk ik dat je best een mooie baard kan laten groeien.
Doe wat @zenn je aanbeveelt en wacht rustig af hoe je baard zich verder ontwikkelt.
Succes Texman :)>
 

Roy99

Stoppelbaard
Een aantal maanden niet te scheren en kijken hoe die zich opvult. Daarna pas een oordeel maken en je ondertussen nix aantrekken van commentaar wat je gaat krijgen. ;)
Hi Zenn, dat commentaar doet mij sowieso niet veel dus dat scheelt ! Ik had bedacht om hem een maand te laten staan en dan de lijnen te laten zetten bij een barber zodat het wel verzorgd blijft
Je hebt aardig wat baardgroei op de flanken maar het front is minder goed bedeeld.
Of zich daar net zoveel baardgroei zal ontwikkelen moet je afwachten.
Ondanks dat denk ik dat je best een mooie baard kan laten groeien.
Doe wat @zenn je aanbeveelt en wacht rustig af hoe je baard zich verder ontwikkelt.
Succes Texman :)>
Thanks voor je reactie Texman! Na een maand laat ik hem wat bijwerken zodat het er niet onverzorgd uit gaat zien, verder lekker door laten groeien een maand of 3 inderdaad :)
 

Roy99

Stoppelbaard
Een week verder en het valt me niet tegen. Al begint het voor mijn gevoel nu wel onverzorgd te ogen, alleen dat zal waarschijnlijk meer mijn gevoel zijn dan dat dit daadwerkelijk zo is. Ik heb een afspraak gepland om over 1,5 week de contouren te laten doen, ik wil dan de nek schoon laten maken en de lijnen langs de oren strak zetten. Ik heb mezelf dan een maand niet geschoren dus dat leek mij een mooi moment.

IMG_9809.jpegIMG_9810.jpegIMG_9811.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Een week verder en het valt me niet tegen. Al begint het voor mijn gevoel nu wel onverzorgd te ogen, alleen dat zal waarschijnlijk meer mijn gevoel zijn dan dat dit daadwerkelijk zo is. Ik heb een afspraak gepland om over 1,5 week de contouren te laten doen, ik wil dan de nek schoon laten maken en de lijnen langs de oren strak zetten. Ik heb mezelf dan een maand niet geschoren dus dat leek mij een mooi moment.

Bekijk bijlage 28243Bekijk bijlage 28244Bekijk bijlage 28245
Het valt reuze mee. Voor je zelf ziet het er slordig uit omdat je het altijd van heel dichtbij bekijkt.
Anderen zien je van meer afstand en dan valt het minder op.
Maar goed plan om de lijnen wat bij te werken. Kijk goed hoe de barbier dat doet zodat je hetzelf ook kan als je dat nodig vind.:)>
 

Roy99

Stoppelbaard
Ruim een week verder, vond het te onverzorgd worden dus had de Barber vanochtend gebeld of die niet vandaag nog tijd had ipv onze afspraak voor a.s dinsdag. Gelukkig nog een plekje dus mooi de contouren laten doen, snor iets bijgewerkt omdat die tegen mijn lippen begon te prikken en hier en daar wat langere uitstekende haartjes gelijk geknipt met de rest. Ik ben tevreden en heb direct een afspraak gepland om over 2 weken weer de contouren bij te laten werken, laat dit voor nu liever doen dan dat ik mezelf eraan ga wagen. Foto’s zijn nu na 4 weken het scheermes te hebben opgeborgen en na het bezoekje aan de barbier. Het doel is om 3 maanden te laten groeien en dan eens te kijken wat we kunnen, wel tussentijds de nek en wangen schoonhouden zodat het verzorgd blijft
 

Bijlagen

  • IMG_9983.jpeg
    IMG_9983.jpeg
    1 MB · Weergaven: 25
  • IMG_9985.jpeg
    IMG_9985.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 25
  • IMG_9984.jpeg
    IMG_9984.jpeg
    1 MB · Weergaven: 25

tijn

Zware baard
Ruim een week verder, vond het te onverzorgd worden dus had de Barber vanochtend gebeld of die niet vandaag nog tijd had ipv onze afspraak voor a.s dinsdag. Gelukkig nog een plekje dus mooi de contouren laten doen, snor iets bijgewerkt omdat die tegen mijn lippen begon te prikken en hier en daar wat langere uitstekende haartjes gelijk geknipt met de rest. Ik ben tevreden en heb direct een afspraak gepland om over 2 weken weer de contouren bij te laten werken, laat dit voor nu liever doen dan dat ik mezelf eraan ga wagen. Foto’s zijn nu na 4 weken het scheermes te hebben opgeborgen en na het bezoekje aan de barbier. Het doel is om 3 maanden te laten groeien en dan eens te kijken wat we kunnen, wel tussentijds de nek en wangen schoonhouden zodat het verzorgd blijft
Ziet er goed uit hoor. Netjes geworden. Nu lekker door baarden maar. Succes met jou reis.
 

Texman

Koning Baard
Ruim een week verder, vond het te onverzorgd worden dus had de Barber vanochtend gebeld of die niet vandaag nog tijd had ipv onze afspraak voor a.s dinsdag. Gelukkig nog een plekje dus mooi de contouren laten doen, snor iets bijgewerkt omdat die tegen mijn lippen begon te prikken en hier en daar wat langere uitstekende haartjes gelijk geknipt met de rest. Ik ben tevreden en heb direct een afspraak gepland om over 2 weken weer de contouren bij te laten werken, laat dit voor nu liever doen dan dat ik mezelf eraan ga wagen. Foto’s zijn nu na 4 weken het scheermes te hebben opgeborgen en na het bezoekje aan de barbier. Het doel is om 3 maanden te laten groeien en dan eens te kijken wat we kunnen, wel tussentijds de nek en wangen schoonhouden zodat het verzorgd blijft
Prima gedaan door de barbier, goed plan om dit zo bij te houden (Y)(Y)(Y):)>.
 

Roy99

Stoppelbaard
We zijn weer een week verder, ik vond het deze week lastig omdat ik nog steeds het gevoel heb dat het onverzorgd is De snor gaat de goede kant op mbt de verbinding met de baard, kwestie van tijd en dan zijn ze verbonden denk ik. Vandaag is er dan ook precies een maand voorbij, ik wil nog zeker 2 maanden doorgaan om te kijken wat we dan hebben. Ik hoop dat het geheel nog wat dichter groeit omdat ik hem nog erg dun vind, maar misschien moet ik gewoon niet zo zeuren en gewoon afwachten en blij zijn met wat er is IMG_0132.jpegIMG_0135.jpegIMG_0133.jpeg
 

Texman

Koning Baard
We zijn weer een week verder, ik vond het deze week lastig omdat ik nog steeds het gevoel heb dat het onverzorgd is De snor gaat de goede kant op mbt de verbinding met de baard, kwestie van tijd en dan zijn ze verbonden denk ik. Vandaag is er dan ook precies een maand voorbij, ik wil nog zeker 2 maanden doorgaan om te kijken wat we dan hebben. Ik hoop dat het geheel nog wat dichter groeit omdat ik hem nog erg dun vind, maar misschien moet ik gewoon niet zo zeuren en gewoon afwachten en blij zijn met wat er is Bekijk bijlage 28283Bekijk bijlage 28284Bekijk bijlage 28285
Ga gewoon zo door. Houd er wel rekening dat het front van je baard niet veel volle zal groeien.
Dat betekend dat je over twee maanden geen volle baard zal hebben.
Het is natuurlijk wel mogelijk om te kijken welk model het beste bij jou baardgroei past.
Succes :)>
 

Roy99

Stoppelbaard
Ga gewoon zo door. Houd er wel rekening dat het front van je baard niet veel volle zal groeien.
Dat betekend dat je over twee maanden geen volle baard zal hebben.
Het is natuurlijk wel mogelijk om te kijken welk model het beste bij jou baardgroei past.
Succes :)>
Thanks ! Front vind ik oké, dat is wat het is en maak ik me ook niet zo druk om. ik denk naarmate het op de wangen en onder de onderlip langer en ook dichter wordt die ‘gaten’ links en rechts onder mijn onderlip ook kleiner lijken. Ik heb iniedergeval al genoeg mooie modellen gezien waarbij het front ook wat meer open is dus dat zal zeker goedkomen
 
Banner image
Top