Poging tot baard

Barca

Baard
Goedemorgen, na de leuke reacties in mijn voorsteltopic zijn we ondertussen een weekje verder in het groeiproces. Het is voor mezelf heel vreemd om te beleven aangezien het de allereerste keer is dat ik het zo laat groeien :) De reacties op het thuisfront en bij vrienden zijn overwegend positief eigenlijk dus dat valt mee. Ik ben dus enorm benieuwd hoe dit verder gaat evolueren.

Capture3en4a.JPG
Capture3en4b.JPG
image3a4.jpg
 

Lennchu

Baard
Nice! Dat voor een paar weken.. Je heb donkere baardharen, dat scheelt al een hele hoop! Ik zou zeggen! Patience, my friend. Vanzelf een dike baard!
 

Barca

Baard
Ik heb constant het gevoel om aan die baard te moeten voelen en erover te wrijven :) Waarschijnlijk omdat het de eerste keer is dat ik hem zo lang laat staan. Heb jullie dat ook meegemaakt? Ook elke keer ik langs een spiegel loop heb ik de drang om ernaar te kijken om te zien hoe het er uit ziet. De ene keer denk ik dat het er onverzorgt uitziet en ik hem beter zou afscheren, de andere keer denk ik dan van ok het heeft misschien toch wel iets :p
 
De ene keer denk ik dat het er onverzorgt uitziet en ik hem beter zou afscheren, de andere keer denk ik dan van ok het heeft misschien toch wel iets :p

Dat ken ik, vaak als ik, met het juiste licht, te dichtbij een spiegel staat dat hij er echt af moet, maar van een afstandje klopt het plaatje met de week meer. Vooral het springerige van oncontroleerbare krullerige baardharen frustreert enorm, maar ben benieuwd waar het eindigt.

Enj. the growth!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb constant het gevoel om aan die baard te moeten voelen en erover te wrijven :) Waarschijnlijk omdat het de eerste keer is dat ik hem zo lang laat staan. Heb jullie dat ook meegemaakt? :p
Nee, ik heb nooit de drang gevoeld om over jouw baard te wrijven. :D:D:D;)
 

Barca

Baard
Even een update na 5 weken. Heb de indruk dat de onderkant al wat minder kaal oogt. Er zitten ook op veel plaatsen nog een pak kleine witte haartjes tussen de ondertussen wat langere donkere. Gaan deze nog groeien of zijn dat maar wat babyhaartjes :)
In de enige wat grotere kale plek die er nog is zie ik nog steeds weinig tot geen beharing dus dat gaat volgens mij altijd een beetje een plekje blijven.

image1a5.JPG image2a5.JPG image3a5.JPG
 

Barca

Baard
Week 6. Alweer wat beter vind ik zelf. Ik moet wel bekennen dat ik gisterenavond met de trimmer voor het eerst een beetje heb bijgewerkt :oops:

image1a6.JPG image3a6.JPG
 
Banner image
Top