Poging tot baard

Zwiersjee

Stoppelbaard
Gegroet allen,

Na jaren van lui te zijn icm hekel aan scheren mijn eerste echte poging tot een serieuze baard. Geen idee of er genoeg haar voor aanwezig is om een volle baard te kweken maar de tijd zal het leren. Vooral op de wangen is het karig maar we gaan zien wat het resultaat word. Foto's zijn het resultaat van 5/6 weken niet scheren
 

Bijlagen

  • IMG_20200905_183333.jpg
    IMG_20200905_183333.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 195
  • IMG_20200905_183343.jpg
    IMG_20200905_183343.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 192
  • IMG_20200905_183338.jpg
    IMG_20200905_183338.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 177
  • IMG_20200905_183414.jpg
    IMG_20200905_183414.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 178

Texman

Koning Baard
Ha @Zwiersjee ,
Welkom op ons leuke forum, ik kan je geruststellen voor 5 a 6 weken niet scheren heb je al een hele mooie baard(Y).
Dat de wangen wat achter blijven is normaal en bij de meeste mannen zo. Dus niets om je zorgen over te maken.
Ik denk dat er een mooie baard voor jou in zit maar je moet wel geduld hebben en niet gelijk willen trimmen ;).
Veel plezier hier Texman:)>.
 

Zwiersjee

Stoppelbaard
Ja daarom even zien of het beetje meer word. Plan was om rond december er wat aan te doen mits er wat lengte is. Toch met de feestdagen beetje fatsoenlijk voor de dag komen.
 

Boss

Baard
Ook ik zie potentie! Voor een week of 6 staat er al een dijk van een baard!
Mooi streven om tot voor de kerst de boel heerlijk te laten groeien en net voor de kerst een mooi model erin te laten zetten.
Dan ben je helemaal het mannetje tijdens the holidays!
Keep up the good work, beard on!
 

Zwiersjee

Stoppelbaard
Ondertussen maar een baardkam, shampoo, wax en olie gekocht. Olie was beetje miskoop van de tuinen ruikt alles behalve lekker dus maar even op internet een betere zoeken. Groei vordert gestaag dus we wachten rustig af. Even fotootje van de voortgang toegevoegd. Wangen blijven beetje achter maar verder groeit het redelijk. Dalijk de snor maar weer ff beetje bijwerken zie ik
 

Bijlagen

  • IMG_20200923_222416.jpg
    IMG_20200923_222416.jpg
    657,7 KB · Weergaven: 78

Laurent1965

Zware baard
Gaat helemaal goed komen, wordt een flinke! (Y)
Lekker zijn beloop laten.
Wat betreft de olie van " De tuinen" alias "Holland & Barrett", prima spul, doet heel goed wat ie moet doen, wordt elders op dit forum vaker genoemd.
 

Ardjan

Baardaap
Ja de olie is wel goed, alleen ruikt die niet zo lekker. Maar gebruik hem wel als ik niet de deur uitga
Ik gebruik inmiddels al een aantal jaren deze olie. De kwaliteit is echt goed!
Alleen, de geur is wel een dingetje ja!
Wat ik doe is, aan de H&B olie een aantal druppels essentiële olie (geurolie) toevoegen. Zo kun je zelf je 'eigen' geur samenstellen. En dan is het heel goed te doen! :)
Voor essentiële olie: zie onderstaande link!
https://www.hollandandbarrett.nl/search?query=geurolie&isSearch=true
https://www.hollandandbarrett.nl/browse/noSearchResults.jsp?searchTerm=eccentiële+olie

Die essentiële oliën zijn erg sterk, dus let op; je hebt maar een paar druppels nodig! Zelf doe ik momenteel de combi: Den, sinaasappel, bergamot toevoegen, in de verhouding 12 - 6 - 6 druppels.
Maar geuren zijn natuurlijk heel persoonlijk.
Gewoon wat uitproberen zou ik zeggen! :)

Succes! En vooral genieten van je baard(reis)! (Y)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top