Poging tot 1e baard.

Rainai

Baard
Niels, ik gebruikte eerste twee maanden de baardolie en daarna gebruik ik hem niet meer, want ik heb geen last van de jeuk of rode huid.
Maar ja, ieder heeft er last van en ander niet.

Ik denk dat de stoppeltjes meer irritatie aanvoelen dan een lange baard. Of dat kwam door de zomer daar de baard door de warme zon zachter aanvoelde.
Of ik heb het mis...

Verder, ik gebruik de aleppo-zeep tijdens het douchen 2x per week om mijn baard schoon te onderhouden.
Hoe dan ook, suc6 met de baardreis.
 

Monk2303

Baard
@NielsVDS gewoon je eigen ding volgen, werkt olie goed? Prima! En zo niet moet je gewoon wat anders proberen.
Mijn baardje staat nu bijna 3 weken en heb nergens last van, alleen het haar bij de snor, die heb ik soms tussen me tanden. Tis wennen maar dat heeft ook tijd nodig.

@Texman mooie leeftijd heren!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Monk2303

Baard
Heeft iemand nog een linkje met een goeie baardverzorgings set ofzo? Heb nu alleen baardolie en een kammetje.
Graag verwijs ik je naar de topic Baard verzorging, daar staat een berg aan informatie en ervaringen van mede baarddragers.

Dat gezegd, ik denk dat baardolie en een kammetje voorlopig de aankomende paar maanden al genoeg is.
Vaak gaat de groei na een periode wat langzamer.

Welke baardolie heb je gevonden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

NielsVDS

Baard
Graag verwijs ik je naar de topic Baard verzorging, daar staat een berg aan informatie en ervaringen van mede baarddragers.

Dat gezegd, ik denk dat baardolie en een kammetje voorlopig de aankomende paar maanden al genoeg is.
Vaak gaat de groei na een periode wat langzamer.

Welke baardolie heb je gevonden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik heb de olie van rituals besteld
 

KoenD

Baard
Ik sluit me bij mijn collega's hierboven aan (Y)

Wees wel realistisch dat je waarschijnlijk geen dikke volle baard zal krijgen, maar wel een fantastische NielsVDS-baard.
Er zijn op dit forum vele positieve verhalen van mensen met een gelijkaardige baardgroei. Speur dit forum maar lekker af, je haalt hier ongetwijfeld enorm veel motivatie uit.

Regelmatig foto's plaatsen helpt je ook om de moeilijkere momenten (die iedereen wel eens heeft) om te buigen naar positieve vooruitzichten.

Veel plezier met je baardreis! :)>

Eens met Jimmy..
Zijn hier zat verhalen met gelijkwaardige baardgroei en geboekte resultaten .. Alvast even spieken hoe het anderen is vergaan, beetje idee opdoen van de tijdsduur, resultaten en behandel methodes van de baard kan je enorm helpen.. zo ook met het stellen van reëele doelen voor jezelf. De tip om door te zetten die mij het meest heeft geholpen is de 24uurs regel. En iedere maand dat je baard verder groeit tel je daar 24uur bij op. Het heeft mij er een 2tal keer van weerhouden mijn baard af te scheren. Voor meer details, check het forum. Succes en plezier.
 

NielsVDS

Baard
Eens met Jimmy..
Zijn hier zat verhalen met gelijkwaardige baardgroei en geboekte resultaten .. Alvast even spieken hoe het anderen is vergaan, beetje idee opdoen van de tijdsduur, resultaten en behandel methodes van de baard kan je enorm helpen.. zo ook met het stellen van reëele doelen voor jezelf. De tip om door te zetten die mij het meest heeft geholpen is de 24uurs regel. En iedere maand dat je baard verder groeit tel je daar 24uur bij op. Het heeft mij er een 2tal keer van weerhouden mijn baard af te scheren. Voor meer details, check het forum. Succes en plezier.
Dankjewel! Met geduld zit het wel goed haha, ben chauffeur dus dat moet ook wel :)
 

Texman

Koning Baard
Ha @NielsVDS ,
Na een maand van groeien begint je baard zich nu aardig te tonen, vooral het front/sik en snor zien er heel aardig uit (Y)(Y)(Y).
Op de kaaklijn groeit ook al aardig wat. De wangen blijven helaas nog wat achter. Omdat je nog erg jong bent is het moeilijk om een idee te krijgen hoe je baard er over 3 maanden uitziet. Je baardgroei op zich moet zich nog verder ontwikkelen en als dat gebeurt is er nog veel mogelijk.
Ga gewoon door met groeien, zelf ben ik ook op jouw leeftijd met een baard begonnen. En ook dat was niet gelijk een volle baard want dat duurde toch nog wel een paar jaar. Een beginnende baard is op jouw leeftijd is ook heel leuk dus laten staan die baard ;).
Succes Texman:)>
 

NielsVDS

Baard
Goeiemiddag,

Hier weer een kleine update,

De 25ste van september vond mn moeder dat ik het toch wat korter moest doen ivm met een bruiloft dat het wat netter was, beetje jammer maar toch gedaan, klein beetje dr af gehaald, op dit moment ziet het er zo uit, klein beetje de lijnen bijgewerkt en we laten de boel weer lekker groeien nu
 

Bijlagen

  • Snapchat-1469710474.jpg
    Snapchat-1469710474.jpg
    940,3 KB · Weergaven: 115
  • Snapchat-1189836347.jpg
    Snapchat-1189836347.jpg
    756,3 KB · Weergaven: 113
  • Snapchat-226891352.jpg
    Snapchat-226891352.jpg
    849,8 KB · Weergaven: 110
  • Snapchat-104744197.jpg
    Snapchat-104744197.jpg
    831,6 KB · Weergaven: 108
Banner image
Top