Poging baard groeien

Lorenzodk

Stoppelbaard
Hoi allemaal ik ben al een tijdje bezig met een poging me baard te laten groeien helaas gaat het nogal moeizaam en erger ik me aan de kale plekken hebben jullie misschien nog tips? Of blijft het een kwestie van geduld blijven houden (wat al lastig is) verder gebruik ik een dermaroller en baardolie
078e79e0a8fb54177cf24e32d371e3ca.jpg

e4d9b3e9903ee6608f012c4f21ae85fa.jpg

2ac65bfe46b034b39ec6ee8ecc7c6d7f.jpg

41767c763fc54b2eb2dcbf7dad6426b8.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Lorenzodk,
Welkom op ons leuke forum.
Ik heb naar je foto's gekeken en begrijp ook dat je met het resultaat niet zo tevreden bent.
Helaas ben je op dit moment niet gezegend met een volle en dekkende baardgroei. Je leeftijd en genetische aanleg spelen hierbij ook een groet rol.
Dat betekend niet dat geen baard kan laten staan maar wel dat veel meer geduld zal moeten hebben om tot een goed resultaat te komen.
Ten eerste moet je doen wat @WTRebel je aanbeveelt en daarnaast je baard en je huid heel goed verzorgen.
Zorg er voor dat je de baardolie goed in je huid masseert om de bloedtoevoer naar je baard te stimuleren zodat de haarwortels goed gevoed worden.
Zorg er voor dat je goede baardolie gebruikt waar geen chemische toevoegingen in zitten.
Leef zo gezond mogelijk, neem voldoende slaap en ga aan fitness of een andere sport doen. Hierdoor verhoog je je testosteron niveau wat weer goed is voor je baardgroei. Over een tijdje kunnen we bezien hoe je baardgroei zich ontwikkeld en daar een bijpassend baardmodel bij uitzoeken.
Verder raad ik je aan om ons forum goed te doorzoeken om nog meer tips te krijgen en ook internet staat bol van informatie over het laten groeien en de verzorging van een baard.
Succes en hou ons maar op de hoogte.
Texman:)>
 

Raaf80

Baard
Geduld houden kerel. Ik heb ook geen perfecte baardgroei maar nu na 6 maanden geduld heb ik toch een baard waar ik tevreden mee ben. Geen volle volledig dekkende baard maar mijn persoonlijke baard waar ik heel tevreden mee ben. Wacht een paar maanden, verzorg hem goed, behandel hem als een bonsai boompje en zie het als een leuke nieuwe hobby. Veel plezier!
 
Hoi allemaal ik ben al een tijdje bezig met een poging me baard te laten groeien helaas gaat het nogal moeizaam en erger ik me aan de kale plekken hebben jullie misschien nog tips? Of blijft het een kwestie van geduld blijven houden (wat al lastig is) verder gebruik ik een dermaroller en baardolie
078e79e0a8fb54177cf24e32d371e3ca.jpg

e4d9b3e9903ee6608f012c4f21ae85fa.jpg

2ac65bfe46b034b39ec6ee8ecc7c6d7f.jpg

41767c763fc54b2eb2dcbf7dad6426b8.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geduld is waarschijnlijk toch de beste tip ;) Wat is je leeftijd?
 
Banner image
Top