Poging baard groeien

Lorenzodk

Stoppelbaard
Hallo goeiemiddag gisteren ook een bericht geplaatst helaas geen reactie op gekregen dus bij deze nog een keer ik zit al aantal jaar in de groep maar lang ofline geweest. Ik ben nu zo,n 2 weken bezig met laten groeien dit is het resultaat tot zover er zijn hier en daar open plekken en vroeg me af jullie tips en advies voor me hebben of misschien dat ik iets kan doen waardoor het voller word ik hoop op advies en tips
46581d70c7209f6317b2b333768d3800.jpg

c66320016c77cfce95b373bd93b2089f.jpg

e63416b89d738ec507ad74c6688a076c.jpg

f7d6c8abda7b912d88a5e362af724699.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

tijn

Zware baard
Hoi goedenmiddag, leuk dat je je baard laat groeien en hier op het oh zo gezellige forum lekker rond kijkt. Wat tips betrefd denk ik dat voor jou hetzelfde geld als voor alle andere nl geduld. Dat is het enige en moeiijkste van een baard laten groeien hahaha. Laat het lekker zo n 3 maanden groeien. Pin je niet vast op de 3 want de 1 heeft een sellere groei dan de ander. Dus geduld. Sucses en veel plezier met jou baardreis.
 
Goede middag! Voor jou hetzelfde advies als ik hier heb gekregen afgelopen week: lekker laten groeien en ver weg van je trimmer/scheermes blijven!

Verder is een dermaroller met serum misschien iets voor jou. Ik gebruik er zelf 1 sinds drie weken en heb wel het idee dat de groei hierdoor iets beter/sneller gaat. De plekken op mijn wangen die jij juist al gevuld hebt beginnen bij mij ook iets te groeien maar daar zal ik naast het rollen vooral erg veel geduld bij moeten hebben..

Als je meer info wil over de dermaroller laat het dan even weten. Er is ook veel info op internet te vinden!

Veel succes met je baard! :)>
 

Lorenzodk

Stoppelbaard
Goede middag! Voor jou hetzelfde advies als ik hier heb gekregen afgelopen week: lekker laten groeien en ver weg van je trimmer/scheermes blijven!

Verder is een dermaroller met serum misschien iets voor jou. Ik gebruik er zelf 1 sinds drie weken en heb wel het idee dat de groei hierdoor iets beter/sneller gaat. De plekken op mijn wangen die jij juist al gevuld hebt beginnen bij mij ook iets te groeien maar daar zal ik naast het rollen vooral erg veel geduld bij moeten hebben..

Als je meer info wil over de dermaroller laat het dan even weten. Er is ook veel info op internet te vinden!

Veel succes met je baard! :)>
Bedankt voor de tip heb net deze set besteld dus let it grow
b4e813fe86e6220e34e975b8ddf62b58.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kijk aan, lijkt me een prima set om mee te beginnen. Let er wel even op dat de naalden op de roller niet langer moeten zijn dan 0.5mm. Anders ga je te diep door je eerste huidlaag heen. Omdat de roller bij de baardset zit ga ik er van uit dat de goede maat erbij zit! Succes! (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Lorenzodk ,
Welkom terug op ons leuke forum :).
Het resultaat van 2 weken groeien is niet slecht maar het is te vroeg om nu al een oordeel te geven over je baardgroei.
Ook jij hebt die 3 maanden nodig. Wat je wel mag doen is de lijnen van je baard strak te houden en wangen en hals schoon.
Je baard ziet er dan niet zo slordig uit en hij komt ook beter tot zijn recht. Daarnaast hou je het ook langer vol.
Verzorg je baard ook goed met baardolie.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top