Poging 2 baardreis

Bjorn

Baard
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb jij een behoorlijk goede aanleg voor een vette baard en snor. Weliswaar wat meer gecentreerd rondom je kin maar dat kan volgens mij ook heel vet worden. Je haar dichtheid is denk ik op die plek veel hoger dan bij mij.
 

Kris1981

Baard
Dankjewel Bjorn voor het compliment! Idd mijn front wil wel groeien alleen die vervelende wangen blijven achter.....maja zoals Texman al heeft gezegd even laten groeien en dan kijken of het de wangen bedekt.
 

Texman

Koning Baard
Zijn ongeveer week verder nu nog even snel een paar foto's
Ha Kris,
Het front van je baard en je snor zijn prachtig (Y)(Y)(Y) de flanken hebben duidelijk wat meer tijd nodig.
Mocht dit zo blijven dan is dit geen enkel probleem want als je het mooi strak houd ziet het geheel er erg goed uit.
Je baard zoals je hem nu hebt staat je trouwens erg goed.
Voorlopig nog even doorgaan met de groei.;)
Succes Texman :)>
 

Kris1981

Baard
Thanks Texman!

De flanken vindt ik wel een beetje problemen geven met name dat die vervelende haren alle kanten op gaan staan en dat ik dit met een borstel niet goed kan krijgen....zelf heb ik geprobeerd om met een baardschaar dit probleem te verhelpen maar helpt maar deels krijg hem naar mijn idee niet echt strak....heb je een idee?
 

Texman

Koning Baard
Thanks Texman!

De flanken vindt ik wel een beetje problemen geven met name dat die vervelende haren alle kanten op gaan staan en dat ik dit met een borstel niet goed kan krijgen....zelf heb ik geprobeerd om met een baardschaar dit probleem te verhelpen maar helpt maar deels krijg hem naar mijn idee niet echt strak....heb je een idee?
Het is niet zo simpel op te lossen zeker als de haren nog kort zijn.
Het is belangrijk om voldoende lengte te krijgen waardoor het borstelen wel effect heeft maar je moet dat dagelijks doen en ook volhouden.
Een baardbalsem of wax kan je gebruiken om dit effect wat langer vast te houden.
Wat je ook kan proberen is Grooming tonic van Reuzel dat is een styling en versteviging product wat ik zelf ook gebruik om mijn baard mooi in model te föhnen.
Ik gebruik eerst de baardbalsem en voeg dan een klein beetje Grooming Tonic toe waarna ik mijn baard in vorm kam met een grote kam.
Je kan je baard daarna aan te lucht laten drogen of hem verder stylen met een föhn.
De tonic is nu even niet voorradig maar hier kan je er alvast even naar kijken.
https://www.mijnbaard.nl/haarverzorging/hair-tonic/reuzel-grooming-tonic.html
 
Banner image
Top