Zou een podcast "alles over een baard" een leuke toevoeging zijn ?

  • ja

    Votes: 3 60,0%
  • nee

    Votes: 2 40,0%

  • Total voters
    5

Macx

Baardaap
Ik ben opzoek geweest naar een podcast waar gesproken wordt alles aangaande de baard.
Helaas kan ik niets vinden op het internet, hebben jullie enig idee waarik deze kan vinden?
Het zou ontzettend leuk zijn als dit forum een podcast opricht, ik weet heel zeker dat er heel veel mensen naar zouden luisteren.
 

Macx

Baardaap
Het lijkt mij wel leuk maar ik heb hier helemaal geen verstand van.

Omdat het volgens mij nog niet bestaat is het wel een kans en misschien wel de moeite waard om verder onderzoek te doen en informatie en de juiste mensen te zoeken om serieus zoiets te beginnen, je kunt er ook nog inkomsten mee verwerven. Er zijn mensen die je verder kunnen helpen. Onderwerpen zijn er genoeg en mensen aan het woord laten die van plan zijn om een baard te laten staan en dan hun volgen en de ervaringen van mensen laten verwoorden, net zoals hier op het forum maar dan in gesproken woorden, lijkt mij ontzettend interessant, als je 1 of twee maal per maand een nieuwe maakt lijkt me wel genoeg, zo blijft het iets om naar uit te kijken. Ik heb er ook geen verstand van hoe zo iets zou moeten maar wie weet zijn er wel forumleden die jullie kunnen helpen.
Omdat het er nog niet is, lijkt me dit wel een mooie kans, en een leuke bekomstigheid is dat je er ook inkomsten mee kunt generen, maar voor mij is dat niet het belangrijkste, ik zou graag mensen willen horen die echt verstand hebben van baarden zoals jullie die dat hier elke dag bewijzen. Ik zou het in ieder geval wel verder onderzoeken en misschien zijn er wel forum leden die er ook zo over denken en wel verstand hebben hoe zoiets werkt en bereidt zijn om er tijd in te steken.
 
Laatst bewerkt:

Knulletje

Zware baard