Zou een podcast "alles over een baard" een leuke toevoeging zijn ?

  • ja

    Votes: 3 60,0%
  • nee

    Votes: 2 40,0%

  • Total voters
    5

Macx

Baardaap
Ik ben opzoek geweest naar een podcast waar gesproken wordt alles aangaande de baard.
Helaas kan ik niets vinden op het internet, hebben jullie enig idee waarik deze kan vinden?
Het zou ontzettend leuk zijn als dit forum een podcast opricht, ik weet heel zeker dat er heel veel mensen naar zouden luisteren.
 

Macx

Baardaap
Het lijkt mij wel leuk maar ik heb hier helemaal geen verstand van.

Omdat het volgens mij nog niet bestaat is het wel een kans en misschien wel de moeite waard om verder onderzoek te doen en informatie en de juiste mensen te zoeken om serieus zoiets te beginnen, je kunt er ook nog inkomsten mee verwerven. Er zijn mensen die je verder kunnen helpen. Onderwerpen zijn er genoeg en mensen aan het woord laten die van plan zijn om een baard te laten staan en dan hun volgen en de ervaringen van mensen laten verwoorden, net zoals hier op het forum maar dan in gesproken woorden, lijkt mij ontzettend interessant, als je 1 of twee maal per maand een nieuwe maakt lijkt me wel genoeg, zo blijft het iets om naar uit te kijken. Ik heb er ook geen verstand van hoe zo iets zou moeten maar wie weet zijn er wel forumleden die jullie kunnen helpen.
Omdat het er nog niet is, lijkt me dit wel een mooie kans, en een leuke bekomstigheid is dat je er ook inkomsten mee kunt generen, maar voor mij is dat niet het belangrijkste, ik zou graag mensen willen horen die echt verstand hebben van baarden zoals jullie die dat hier elke dag bewijzen. Ik zou het in ieder geval wel verder onderzoeken en misschien zijn er wel forum leden die er ook zo over denken en wel verstand hebben hoe zoiets werkt en bereidt zijn om er tijd in te steken.
 
Laatst bewerkt:

Knulletje

Zware baard
Leuk idee! Ik weet dat er op YouTube veel te zien en te luisteren is maar dat is iets anders dan een podcast natuurlijk. Tsja, hoeveel afleveringen kun je vullen met lullen over baarden? De kracht van YouTube is dat het praten over baarden gecombineerd wordt met bijvoorbeeld een behandeling bij de barbier, vermakelijk vind ik.
Ik zou er in ieder geval wel naar luisteren.
Verstand van baarden? Ik heb alleen verstand van mijn eigen baard, denk ik..:)>:D
 

Macx

Baardaap
Leuk idee! Ik weet dat er op YouTube veel te zien en te luisteren is maar dat is iets anders dan een podcast natuurlijk. Tsja, hoeveel afleveringen kun je vullen met lullen over baarden? De kracht van YouTube is dat het praten over baarden gecombineerd wordt met bijvoorbeeld een behandeling bij de barbier, vermakelijk vind ik.
Ik zou er in ieder geval wel naar luisteren.
Verstand van baarden? Ik heb alleen verstand van mijn eigen baard, denk ik..:)>:D

Ik weet ook dat er veel te zien is op youtube maar een podcast luisteren is zo ontzettend relaxed, ik luister elke nacht als ik op bed lig naar een podcast en wordt ook elke morgen wakker met m'n oortjes er nog in. Een podcast waarin rustig wordt gesproken kun je veel dieper gaan en ook over bijzaken even praten.
Als je sommige youtube filmpjes ziet wordt ik soms al moe van de presentatie door sommige presentatoren, het lijken net van die adhd types. Ik praat hier dan wel over Amerikaanse filmpjes. Nee, een podcast is veel leuker en als je met forum leden zou kunnen praten zou dat helemaal top zijn, ook zou je zo nu en dan een barbier kunnen uitnodigen of naar een barbier gaan en daar een interview doen en ook met de klant als hij dat wil. Dus ik denk dat er wel een markt voor is als het bekend zou zijn voor geïnteresseerde mensen. Maar volgens mij is het niet zo ingewikkeld om het te maken maar meer een gebrek aan onderwerpen, daarom zou je gewoon naar de barbier moeten gaan want dan krijg je natuurlijk leuke verhalen te horen, als tegenprestatie mogen ze hun naam noemen van de zaak bijvoorbeeld,ik noem maar een zijstraat. Neem Joep, dat was toch een prachtige reis om te lezen! Ik zou die jongen graag voor de microfoon willen hebben en lekker lullen hoe het hem is vergaan. En zo zijn er zoveel van die leuke verhalen van de mensen.
Maar goed,ik begrijp ook dat als je ergens aan begint moet je wel zeker zijn dat je het een tijd gaat volhouden, er moet tijd voor zijn en je moet het ook wel echt willen,met passie bedoel ik. Dus het was een voorstel omdat ik zelf een grote fan ben van podcasts en ik niets heb gevonden wat speciaal is gemaakt voor de baard, tot mijn eigen verbazing. Dat vind ik zo jammer. Maar ik geniet intussen wel van dit forum maar dan moet ik wel voor m'n pc blijven zitten,liever luister ik op bed naar zulke leuke ervaringen. In ieder geval bedankt voor je reactie Knulletje.
 

Macx

Baardaap
Drie voorstemmen is ook niet echt overtuigend, dus laat maar zitten. Ik ga wel verder zoeken op het internet, misschien vind ik nog wel iets.
 
Banner image
Top