Pieters baard

Joep

Zware baard
Gefeliciteerd met je half-yeard! :)>(Y)
Goeie baard geworden zeg. Leuk om te zien wat er toch mogelijk is, helemaal als je dit vergelijkt met hoe de dekking in het begin was. Dit moet heel bemoedigend zijn voor veel beginnelingen.
 

Texman

Koning Baard
Dag broeders van de baard,

bedankt boor bullie beestige beantwoordingen bot bu boe!

Het forum is ondertussen een fijn tijdverdrijf geworden als ik even een kwartiertje te doden heb. Ik neem me voor om zelf ook wat te gaan reageren op andere topics. De baardtrip, die verloopt voorspoedig. Een half jaar verder al - wat vliegt de baard. Mijn vrouw zegt: 'waag het niet om hem af te doen'. Ik prijs me gelukkig met haar & kinhaar.

Om mijn bericht af te sluiten: een nieuwe profielfoto en 6 zwartwit foto's doorheen 6 maanden struikgewas. Tot de volgende !
Ha Pieter,
Leuke fotoserie over je baardgroei en of die nou kort of lang is het staat je goed. Het baardman gevoel straal je ook al uit, dus wat willen we nog meer?;)
Doorgaan natuurlijk want een baardreis is ook een ontdekkingsreis (Y)(Y)(Y)
Texman:)>
 

Elpee

Stoppelbaard
Hey,

hierbij nog eens een fotootje, na zo'n 10 maanden baardgroei.
Af en toe knip ik hem zelf een beetje bij, dus een officiële 'yeard' wordt dat niet, maar whatever.

Mijn omgeving is er ondertussen ook aan gewend geraakt, dus laten we het rustig verder zijn gang gaan.
Op naar de lente!

IMG_0681.jpg
 

Texman

Koning Baard
Hey,

hierbij nog eens een fotootje, na zo'n 10 maanden baardgroei.
Af en toe knip ik hem zelf een beetje bij, dus een officiële 'yeard' wordt dat niet, maar whatever.

Mijn omgeving is er ondertussen ook aan gewend geraakt, dus laten we het rustig verder zijn gang gaan.
Op naar de lente!

Bekijk bijlage 14936
Ik heb nog even terug gekeken naar je foto's, de baardreis verloopt voorspoedig en het is erg leuk om te zien.
Je baard is heel mooi geworden (Y)(Y)(Y). Nu nog even die yeard binnenhalen.;)
 
Banner image
Top