Azbane

Pieters baard

Discussie in 'Show je baard' gestart door Elpee, 14 jun 2019.

1. Elpee

Elpee Stoppelbaard

Na 2 maanden.

Groeit goed, net voor 2e maal wat getrimd. Misschien al te veel, maar hou het graag wat strakker.
    Omdat de lijn op mijn wangen niet zo hoog kwam, met kalere plekken tussen, heb ik die lijn nu iets lager geschoren en de snor los van de rest genomen.

Zou wel graag testen wat het geeft om verder te laten groeien, maar wil niet dat het er te wild uitziet. Zou het vooral rond de kin laten doen denk ik en rest regelmatig korter trimmen, wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Yainderidoo, ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  2. LeatherBeardEd

LeatherBeardEd Volle Baard

Ik zou het eerst eens een maand of 4, 5 laten groeien en zien wat er gebeurt. Ik kwam er na die tijd achter dat een goatee meer bij mijn gezicht past dan een volle baard.
    Zo te zien is je baardgroei goed genoeg om een mooie baard te laten staan, wat je ook kiest.

3. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Welkom.
    Aparte keuze om zo vroeg al te beginnen trimmen maar elk kiest zelf zijn stijl natuurlijk.
    Zelf zou ik ook langer wachten voor ik die zou kiezen maar het is jouw baard natuurlijk ;)

4. Texman

Texman Baardaap

Ha @Elpee ,
    Je baard ziet er best aardig uit maar kan nog veel beter worden.
    Probeer de baardlijn op je wangen zo hoog mogelijk te krijgen het hoeft niet perfect dekkend te zijn maar het ziet er gelijk beter uit.
    Ook op je kin mag je wat meer lengte hebben.
    Dat het er wat slordig uit gaat zien komt juist doordat je het zo kort houd waardoor iedere haar die een beetje uitsteekt opvalt.
    Dus laat je baard wat langer worden dan valt er ook wat de stylen.
    Succes Texman:)>

Yainderidoo en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  5. dusselbaard

dusselbaard Baard

Als je voor een chin strap gaat is dit wel de bedoeling. Persoonlijk zou ik hem dan korter houden. Als je een vollere baard wil dan is het mooier als de wanglijn hoger zit. Maarja zoveel mensen zoveel meningen dus lekker doen wat je zelf mooi vind!

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Yainderidoo, ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina