Perfecte krul?

TheoT

Baard
Wie heeft er tips om beide krullen in je snor gelijk te laten zijn. Ik heb namelijk vaak het probleem dat de ene kant perfect is en de andere kant niet wil....of te groot is:mad:. Dus wie heeft de gouden tip om beide krullen gelijk te laten zijn?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Aangezien de mijne "opgaat" op horizontale wijze in de baard kan ik geen advies geven over krullen :oops:
 

TheoT

Baard
Bij mij krult er eentje mooi en de andere heeft vaak een eigen wil, vaak niet wat ik wil:confused: Maar ik laat hem ook doorgroeien tot dat hij op gaat in m'n baard;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mijn snor leeft een eigen leven en de punten krullen vanzelf. Die kan ik met geen mogelijkheid op laten gaan in de baard.o_O
 

Mrgourmet

Baard
yeard2017_zpsyy1vfq1v.jpg


mijn snor is meer puntig dan krullerig. gaat net niet over in de baard maar meer erop.
in het begin deed ik het beetje proberen te krullen maar ik vind het toch niet mooi staan bij mij.
(vooral als het een dun vettig puntje is. is leuk maar niet voor mij)

Succes met je snor. post eens wat fotos. leuk om te zien.
 

Ardjan

Baardaap
yeard2017_zpsyy1vfq1v.jpg


mijn snor is meer puntig dan krullerig. gaat net niet over in de baard maar meer erop.
in het begin deed ik het beetje proberen te krullen maar ik vind het toch niet mooi staan bij mij.
(vooral als het een dun vettig puntje is. is leuk maar niet voor mij)

Succes met je snor. post eens wat fotos. leuk om te zien.
Goeie snor hoor! (Y)
 
Banner image
Top