Pellie's baard(je)

MichelC

Baard
Ziet er top uit Marcel! Als je de baard op de nek/keel laat meegroeien wordt als snel voller. Je hebt haren van je nek nodig voor een volle baard. Niet meer weg trimmen, was mijn grootste fout. Houd de lijn ong. tot ong. Twee vingers boven je adamsappel.

Leuk filmpje over baard trimmen en gelijk ook mijn baard doel :)>


zozo ziet er top uit pellie
mooie baard kerel

ik gebruik dit nog niet zo heel veel producten zoals anderen hier maar dat komt wel . ben met deze producten meer dan te vreden !! Bekijk bijlage 4800
Wat vind je van die kruidvat 'wax'? Ik kan er niet echt goed hoogte van krijgen. T'is meer een balsem dan wax.

Een nette onderhoudsbeurt @Pellie ! Maar pas op dat je niet blijft knippen dat was mijn valkuil!
Nou idd!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er top uit Marcel! Als je de baard op de nek/keel laat meegroeien wordt als snel voller. Je hebt haren van je nek nodig voor een volle baard. Niet meer weg trimmen, was mijn grootste fout. Houd de lijn ong. tot ong. Twee vingers boven je adamsappel.

Leuk filmpje over baard trimmen en gelijk ook mijn baard doel :)>



Wat vind je van die kruidvat 'wax'? Ik kan er niet echt goed hoogte van krijgen. T'is meer een balsem dan wax.


Nou idd!

ik heb helemaal in het begin de olie en de wax van het kruidvat gehaalt . NIET DOEN !! is echt troep vind ik persoonlijk de olie is totaal niet fijn mijn vriendin zegt " je baard ruikt echt super muff " dat is al een rede om het niet te doen . de wax vind ik persoonlijk net kauwgow bevalt me niet . grt Danny .

koop me spulle gewoon op
www.mijnbaard.nl
dat zijn goeie spulle
misschien niet altijd de goedkoopste maar ik ben er 100% tevrede over .
grt Danny
 

MichelC

Baard
ik heb helemaal in het begin de olie en de wax van het kruidvat gehaalt . NIET DOEN !! is echt troep vind ik persoonlijk de olie is totaal niet fijn mijn vriendin zegt " je baard ruikt echt super muff " dat is al een rede om het niet te doen . de wax vind ik persoonlijk net kauwgow bevalt me niet . grt Danny .

koop me spulle gewoon op
www.mijnbaard.nl
dat zijn goeie spulle
misschien niet altijd de goedkoopste maar ik ben er 100% tevrede over .
grt Danny

Ja die wax is meer een soort pasta gel, heel vreemd. Olie heb ik niet van kruidvat. Ik heb inmideels ook al een bestelling Honest Amish spul. Ben benieuwd.
 
P

Pellie

Guest
Ziet er top uit Marcel! Als je de baard op de nek/keel laat meegroeien wordt als snel voller. Je hebt haren van je nek nodig voor een volle baard. Niet meer weg trimmen, was mijn grootste fout. Houd de lijn ong. tot ong. Twee vingers boven je adamsappel.

Thanks!!

Ik heb het inmiddels wat lager en ong 2 vingers boven mijn adamsappel, dus het moet goed gaan ;-)

Dit is ongeveer mijn doel....

[DOUBLEPOST=1496689619][/DOUBLEPOST]3-tips-hoe-groei-je-een-baard_x8md.640.jpg Dit vind ik trouwens ook wel top! :p
[DOUBLEPOST=1496689953][/DOUBLEPOST]
Ja die wax is meer een soort pasta gel, heel vreemd. Olie heb ik niet van kruidvat. Ik heb inmideels ook al een bestelling Honest Amish spul. Ben benieuwd.

Ik vind de olie van Dutchbeards (www.dutchbeards.com) altijd erg fijn en lekker. Vooral de Satan's Bluff en de Old Amsterdam. Mag er vanavond 1 uitzoeken waarschijnlijk, omdat ik de 'like' wedstrijd op de Dutchbeardspagina heb gewonnen ;-)

Momenteel ook 4 olietjes van GBS (Grave Before Shave) onderweg.... http://www.fisticuffsmustachewax.bigcartel.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ger

Baard
Gaat goed zeg Pellie !
En natuurlijk weer de ultieme glimlach :)
Heb je je nieuwe bestelling al binnen ?
 
P

Pellie

Guest
Tx, nee nog niet binnen, maar zag dat het wel in NL is aan gekomen. Kan niet lang meer duren. Heb de likeaktie van Dutchbeards wel gewonnen, dus krijg een flesje olie naar keuze!!
 
P

Pellie

Guest
hoelang ben je hier op weg??

Ja dat is een goeie vraag. Het is niet gepland o.i.d. Had altijd wel een kort (ring) baardje, maar besloot ineens om het eens langer te laten groeien. Denk dat ik nu zo'n 4 à 5 weken onderweg ben. Maar eerlijk gezegd heb ik het niet echt bijgehouden. :) Ben hier 17 mei lid geworden iig. ;-)
 
Banner image
Top