Pellie's baard(je)

Ger

Baard
Hoe krijg ik die kinharen zachter? Ik gebruik al olie en balsem of is dit een proces waar je doorheen moet? Het is soms net een egel... Bekijk bijlage 4870 Bekijk bijlage 4869


Geen idee, wellicht is het de warmte, behalve mijn kinharen word ik er ook kriebelig van, pfff, even niet leuk meer

Is het verbod om whisky te mogen mixen met andere drank of gebruik van ijsklontjes al opgeheven ?

hedgehog whisky.png Snap 2017-05-27 at 19.52.08.png
 
P

Pellie

Guest
Ik heb vandaag een klein beetje mijn baard getrimt. Wel minimaal. Uitstekende haren weggeknipt en vooral de grijze haren op mijn kin iets terug geknipt. Heb het idee dat deze veel sneller groeien, waardoor je zo'n gekke sik krijgt. Ik wil dat alles vol op 1 lengte blijft. Wat vinden jullie? Graag jullie mening en evt tips! IMG_20170529_135706.jpg IMG_20170529_135741.jpg IMG_20170529_135802.jpg IMG_20170529_135643.jpg
 

Ger

Baard
Ik heb vandaag een klein beetje mijn baard getrimt. Wel minimaal. Uitstekende haren weggeknipt en vooral de grijze haren op mijn kin iets terug geknipt. Heb het idee dat deze veel sneller groeien, waardoor je zo'n gekke sik krijgt. Ik wil dat alles vol op 1 lengte blijft. Wat vinden jullie? Graag jullie mening en evt tips! Bekijk bijlage 4925 Bekijk bijlage 4926 Bekijk bijlage 4927 Bekijk bijlage 4928


uiteraard zelf weten, wel een beetje tegen de eigen doelstelling in.
Ik het ook warm en er prikt wat op mijn kin
Het enige wat er vandaag afgaat is het gras en neem aan dat het water van mijn hoofd gutst
Heb je net een bestelling gedaan voor veel spullen, ga je trimmen
Biecht eens op, moest van je vrouw :)

Deze keer kom je er mee weg,

giphyno.gif
 
P

Pellie

Guest
Heb alleen uitstekende haartjes weggehaald, meer niet hoor :) En nee mijn vrouw heeft hier niks mee te maken, sterker nog, die is op haar werk haha. Ik vind de baard nu wel voller lijken! Ow...en mijn doelstelling is geen yeard! ;-)
 

Ger

Baard
Heb alleen uitstekende haartjes weggehaald, meer niet hoor :) En nee mijn vrouw heeft hier niks mee te maken, sterker nog, die is op haar werk haha. Ik vind de baard nu wel voller lijken! Ow...en mijn doelstelling is geen yeard! ;-)

Ok
Dan heb je vanavond wat op te biechten
Riskeer je een boze vrouw en eventuele gevolgen
Maar wellicht is dat de doelstelling :)
ipv de Yeard

spanking.gif
[DOUBLEPOST=1496064145][/DOUBLEPOST]You Badass
:)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goed werk! (Y)
Ziet er verzorgd uit. :)>
......en je hebt je bril ook weggeknipt :D
Pigmentloze haren groeien inderdaad sneller dan de gekleurde, alhoewel ook ik geen idee heb wat de reden hiervan is.o_O
 
P

Pellie

Guest
Goed werk! (Y)
Ziet er verzorgd uit. :)>
......en je hebt je bril ook weggeknipt :D
Pigmentloze haren groeien inderdaad sneller dan de gekleurde, alhoewel ook ik geen idee heb wat de reden hiervan is.o_O

Haha bedankt,.......de bril gleed met dit warme weer spontaan van mijn neus, maar ik heb hem nog steeds.
Benieuwd of iemand het antwoord hier weet, wat die pigmentloze haren betreft!! Ik had dit ook weleens gehoord, maar dacht dat dat niet klopte. Totdat ik mijn kin bekeek... :p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zelf merk ik ook al meer dan een jaar, dat de grijze, pigmentloze haren sneller groeien.
Een wetenschappelijk onderzoek uit 2004 van de artsen Van Neste en Tobin bevestigd dit en geeft als verklaring, dat de haarzakjes, die geen pigment/kleur aan een haar geven een overmaat aan melanine en keratine produceren, wat tot versnelde groei leidt.
Weten we dat ook weer! :)
 
P

Pellie

Guest
Zelf merk ik ook al meer dan een jaar, dat de grijze, pigmentloze haren sneller groeien.
Een wetenschappelijk onderzoek uit 2004 van de artsen Van Neste en Tobin bevestigd dit en geeft als verklaring, dat de haarzakjes, die geen pigment/kleur aan een haar geven een overmaat aan melanine en keratine produceren, wat tot versnelde groei leidt.
Weten we dat ook weer! :)

Deze info kon ik net niet vinden toen ik aan het googlen was. Ik las juist net ergens dat ze niet sneller groeien, maar dat ze alleen maar sneller opvallen. Ik geloof jouw theorie hierboven eerder moet ik zeggen.... ;-)
 

Razae

Stoppelbaard
Zelf merk ik ook al meer dan een jaar, dat de grijze, pigmentloze haren sneller groeien.
Een wetenschappelijk onderzoek uit 2004 van de artsen Van Neste en Tobin bevestigd dit en geeft als verklaring, dat de haarzakjes, die geen pigment/kleur aan een haar geven een overmaat aan melanine en keratine produceren, wat tot versnelde groei leidt.
Weten we dat ook weer! :)

Je doet je forumnaam eer aan, dank voor de verwijzing!
 
Banner image
Top