Passen we hier nog bij?

BarbierediFigaro

Stoppelbaard
Goedemiddag heren (vermoed ik vooral),

Heb me hier net aangemeld, wat nog niet eenvoudig was, maar was wel benieuwd naar hoe een Nederlands forum over baarden en de verzorging daarvan spreekt.

Niet dat ik zelf mijn baard laat staan... Juist niet, want ik mag dagelijks de scheerproducten proberen die we in onze shop verkopen.

Maar nu we daar zo af en toe ook wat baardverzorgingsproducten aan toevoegen, leek dit een voor de hand liggend forum.

Mocht dat niet zomaar kunnen, dan zal ik er wel afgeknikkerd worden, maar dat merk ik vanzelf wel.

Vriendelijke groet,

Eric
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Als je hier bent om informatie op te doen is dat uiteraard geen probleem. Mocht je echter reclame oid willen gaan maken wordt het een ander verhaal.. ;)

Welkom! (Y)
 

BarbierediFigaro

Stoppelbaard
Dank je Arjay,

Het is fijn als jullie hier ook van ons bestaan weten, maar we hebben geen behoefte om het forum te spammen met wat wij elke week weer voor aanbiedingen hebben.

Wij kopen, alsgezegd, zo af en toe ook baardproducten bij of hebben die mogelijkheid, zoals met de Proraso-producten. Tot op heden hebben wij die Proraso-baard-producten niet gekocht, maar we zijn bijvoorbeeld wel benieuwd hoe die hier beoordeeld worden ten opzichte van andere baardproducten.

Geef gerust aan als je denkt dat ik over de schreef ga.

Eric
[DOUBLEPOST=1459604787][/DOUBLEPOST]
Heej, jij ook hier :D
Yes Bram, net als jij dus.

Maar je wilt toch niet je baard laten staan?
 

maximum

Zware baard
Dank je Arjay,

Het is fijn als jullie hier ook van ons bestaan weten, maar we hebben geen behoefte om het forum te spammen met wat wij elke week weer voor aanbiedingen hebben.

Wij kopen, alsgezegd, zo af en toe ook baardproducten bij of hebben die mogelijkheid, zoals met de Proraso-producten. Tot op heden hebben wij die Proraso-baard-producten niet gekocht, maar we zijn bijvoorbeeld wel benieuwd hoe die hier beoordeeld worden ten opzichte van andere baardproducten.

Geef gerust aan als je denkt dat ik over de schreef ga.

Eric
[DOUBLEPOST=1459604787][/DOUBLEPOST]
Yes Bram, net als jij dus.

Maar je wilt toch niet je baard laten staan?

Hoi..Er is een topic over proraso in verzorgingsproducten afdeling;)Beard up:)>
 
Banner image
Top