Parfum i.c.m. de geurexplosie uit de baard

Ik kan persoonlijk erg genieten van een parummetje op z'n tijd. Iedere gelegenheid heeft z'n eigen geur, maar met allerlei toevoegingen aan de baard en de daarbij komende geuren merk ik dat ik mijn geurtjes de laatste tijd laat verstoffen.

Sowieso vindt ik de balans al lastig, aangezien mijn baard olieën vooral bossige aroma's hebben, mijn baardwax een nog onverklaarbare, maar wel heerlijke geur heeft en mijn "snorrenwax", de Murray's Pomade een zoetige geur heeft. Als je dit nog moet complimenteren met een Parfum dan denk ik dat het een rollercoaster aan geurexplosies teweeg brengt.

Hoe gaan jullie hiermee om, zoeken jullie bijpassende parfums, of zijn jullie van mening dat de geur in je baard subtiel genoeg / snel genoeg vervliegt om niet te conflicteren met de parfum?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb slechts één parfum in de kast staan en die schijnt wonderwel te werken bij de houtgeuren die ik met olie, balm en was opsmeer ;)
 

KoningDK

Baard
Ik gebruik momenteel alleen baardolie en ik gebruik ook nog steeds parfum. Ik was eerst m'n gezicht etc en dan gebruik ik de olie, vervolgens ga ik aankleden en de rest doen en op het moment dat ik weg ga gebruik ik parfum. Nu is de baardolie die ik gebruik niet heel erg sterk van geur dus dat scheelt weer.
 
Banner image
Top