Overheersende bestandsdeel Morgan's Beard & Moustache Wax

Het eerste baardspecifieke product waarmee ik circa een half jaar geleden in aanraking kwam Was de Wax van Morgan's Pomade.

De geur hiervan Is echter hetgeen dat mij het meest aanstaat.

Nu heb ik a.d.h.v. de ingrediënten lijst mijn neus de vrije loop gelaten in "De Tuinen", maar voor mij komen geuren als Rozemarijn, Kamille en Bergamot niet in de buurt. Ik heb mijn laatste hoop gevestigd op Eucalyptus, maar meen me te herinneren dat dit het ook niet was.

Ik wil het gebruiken om een Baardolie met een vergelijkbare signature te bewerkstelligen, dus hoor het graag.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Van de vele waxen balsems en olies heb ik deze helaas nog niet in de kast staan, dus ik kan je niet helpen..

We hebben overigens ook een voorsteltopic.. ;)
 

Smike

Baard
Zonder de mogelijkheid om het te kunnen ruiken zal het lastig worden maar één van deze vier zal het zijn ;)
Jasmijn, Bergamot, Sandelhout of Patchouli
 
Dat zijn inderdaad de 4 ingredienten die hun "unique signature" bewerkstelligen aldus hun website, maar niet kunnen achterhalen in de essentiële oliën van de tuinen, op het potje staan de verwijzingen naar Eucalyptus, Tarwekiemen, Rozemarijn en nog wat meer ingredienten die niet voor de authentieke geur zorgen.

Hoopte dat jullie vanuit expertise deze geur ooit hadden geroken en konden plaatsen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Eucalyptus is een wel erg aparte geur natuurlijk.

Ze gaan je helaas ook niet het recept geven dus het blijft zelf experimenteren om bepaalde geuren te benaderen ;)
 
Banner image
Top