'Out of bed Beard' topic

LuckyBasterd

Volle Baard
En nu valt het nog mee hahahaa
8000d08f888d8478d730151331a2977d.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ja en wat nu want er is natuurlijk niet echt een oplossing.:confused:
Maar met een beetje fantasie en humor kan het ook zo.;) Kijk wat de vrouw met haar kapsel doet voor het slapen gaan.
Krulspeltjes erin haarnetje er om heen. Vervolgens recht opzittend slapen.:D:D:D:D
Volgende ochtend direct tip/top naar het werk.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat wij dat gaan doen heren. :oops:
 

Kale666man

Baardaap
@Cowboy en @TMG1961 probleem is het niet.. alleen soms wat klitten.. ach "rustig" borstelen... dat is de kunst... ow... kunst.. ja mooie benaming :p

@Kale666man , je kan bij uploaden; via tapatalk; kiezen naar interne of drive locaties...
Ach lucky ik snap werkelijk niks van die telefoon of computers echt niet.
Maar geef me een motorblok en die zet ik bijna blind in elkaar.
Ik ga maar is een cursus doen want alleen met die telefoon vind ik dit al heel wat.ik heb dat nooit zo begrepen en vraag alles aan me dochter hoe of wat en die zegt dan ook,pa het is zo gemakkelijk.
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha nee dan had hij als een zonnetje gelopen prof.
Maar computers en telefoons heb ik nooit zo begrepen omdat mijn interesse daarvoor nooit bij me opkwam en ander dingen leuker vond.
Ja me dochters wilde er vroeger 1 en heb dit zolang mogelijk gerekt omdat het alleen maar om hyves ging toen.
Maar achteraf gaat alles via die dingen en is het toch een gebrek dat je er niet echt mee om kan gaan.
Maar goed alles kan je leren zeggen ze en motoren in elkaar zetten kan niet zonder te kijken en in de werkplaatshandboeken bladeren wat tegenwoordig ook allemaal te vinden is op computer
Dus helemaal blind is dus toch niet mogelijk merk ik aan u
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top