Opmerkelijke baarden.

zenn

Zware baard
George Lucas van StarWars heeft daar ook zo'n last van... Maar ook nog een rare wanglijn.

2_ecf078bf-b99a-4cf3-983a-55ecf2f370ad_large.jpg
 

Gunter

Baard
Gaan baardbroeders onderling elkaar nu ook al shamen?

Ik merk dat ik daar moeite mee heb.

Gaan we bijvoorbeeld in dit topic foto's van medeforumleden plaatsen, die een afwijkende baard hebben t.o.v. het "normaal" van de meerderheid? Of gaan we groepen maken, de korte baarden v.s. de langere baarden v.s. de van Dyke's v.s. de goatee's etc?
Ik lees over het forum en vooral in het frustratietopic veel frustratie over opmerkingen die baardmannen te horen krijgen i.v.m. hun gezichtsbeharing, dan stelt het mij teleur dat het onderling ook gebeurd. Want ook op dit forum zijn er genoeg die direct een mening en een reactie geven die niet zo niet fijn is voor de ontvanger, als je iets afwijkt qua gedachtegang of mening.

Niet alle baardbroeders zijn zo ruimdenkend als dat ze zich voor doen.

En yep, ik heb er zelf ook aan meegedaan. Helaas staat de forum policy niet toe dat ik dit bericht kan verwijderen. N.a.v. deze post ben ik hier over gaan nadenken, en kwam ik erachter dat ik in ieder geval niet zo wil zijn dat ik mensen te kakken zet vanwege hun uiterlijk, en ik zelf juist dat niet wil. Ook al vraag ik er soms om, we kennen allemaal de foto's van 10 jaar geleden die je nu liever niet meer ziet. Ik ben dus niet roomser dan de Paus, maar wilde wel deze gedachtegang delen. En als ik de kans had, had ik na mijn gedachtegang graag het bericht verwijdert.

my two cents...
 

Yainderidoo

Zware baard
Gaan baardbroeders onderling elkaar nu ook al shamen?

Ik merk dat ik daar moeite mee heb.

Gaan we bijvoorbeeld in dit topic foto's van medeforumleden plaatsen, die een afwijkende baard hebben t.o.v. het "normaal" van de meerderheid? Of gaan we groepen maken, de korte baarden v.s. de langere baarden v.s. de van Dyke's v.s. de goatee's etc?
Ik lees over het forum en vooral in het frustratietopic veel frustratie over opmerkingen die baardmannen te horen krijgen i.v.m. hun gezichtsbeharing, dan stelt het mij teleur dat het onderling ook gebeurd. Want ook op dit forum zijn er genoeg die direct een mening en een reactie geven die niet zo niet fijn is voor de ontvanger, als je iets afwijkt qua gedachtegang of mening.

Niet alle baardbroeders zijn zo ruimdenkend als dat ze zich voor doen.

En yep, ik heb er zelf ook aan meegedaan. Helaas staat de forum policy niet toe dat ik dit bericht kan verwijderen. N.a.v. deze post ben ik hier over gaan nadenken, en kwam ik erachter dat ik in ieder geval niet zo wil zijn dat ik mensen te kakken zet vanwege hun uiterlijk, en ik zelf juist dat niet wil. Ook al vraag ik er soms om, we kennen allemaal de foto's van 10 jaar geleden die je nu liever niet meer ziet. Ik ben dus niet roomser dan de Paus, maar wilde wel deze gedachtegang delen. En als ik de kans had, had ik na mijn gedachtegang graag het bericht verwijdert.

my two cents...
Je hebt helemaal gelijk ! Ik trek mijn boetekleed aan. Ik zal niet weer zo'n plaatje posten. Het spijt me....:oops:
Bedankt dat je me de ogen geopend hebt @Gunter (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ik heb geen moeite met opmerkelijke baarden want ik plaats ze ook wel eens in het topic favoriete baard.
Laatst had ik die foto van die jonge man met die extreem lange vlecht in zijn baard en dreds ik had er helaas geen verhaal bij anders had ik het erbij gedaan.
Daarnaast vond ik de foto op zich ook heel apart. Dus ik zal dat ook zeker blijven doen maar altijd met een open en positieve blik en als het kan een klein beetje humor.
 
Banner image
Top