Op zoek naar nieuwe olie

Goedenavond mensen, ik ben op zoek naar een nieuwe baardolie, ik heb de mad-viking Valhalla geprobeerd ik vond de geur heerlijk! Maar ik vind m net wat te vettig, ook mis ik een pipetje. Dat maakt het net wat te makkelijker te verdelen.

mochten jullie suggesties hebben!

Ik hoor ze graag:D
 

Macx

Baardaap
Hallo DaffodilChip, ik had je oproep gisteren al gelezen en besloot te wachten met mijn suggestie om deze al zo vroeg hier neer te leggen hier bij jouw op het baardforum. Misschien waren er wel baardbroeders met hele goede suggesties, maar ik zie dat tot nu toe niemand heeft gereageerd, daarom is hier mijn idee, Ik gebruik sinds een paar weken of zo een baard crème, de crème is een klein beetje te vergelijken met een baardolie maar veel minder vet!
Ik ben er zeer tevreden over, omdat ik ook niet van een vette baard hou, omdat dan ook je kragen en alles wordt even vet, daar heb ik nu totaal geen last meer van, daarom beveel ik dit product met veel vertrouwen
aan je aan.
Kijk maar eens even rond en voor de prijs van 11 euro, dat is alleen maar een leuke bijkomstigheid.
Hier is de link direct naar mijnbaard.nl Snor- en Baardcrème 75ml - Morgan's Professional Grooming
 

Smeetske

Baard
Ik heb zelf enkel nog maar de Blanco van mijnbaard gebruikt. Het is in het begin wel wat zoeken geweest hoeveel druppels ik nodig had om alles soepel te krijgen zonder dat het vettig werd. Voor mij persoonlijk zijn dit met mijn huidige baardlengte een 5-tal druppels 1x per dag.
Dit weekend heb ik nog 4 nieuwe oliën besteld, dus ook daar zal het in het begin weer wat zoeken zijn hoeveel ik moet gebruiken.

De olie zelf breng ik ook altijd aan op een vochtige baard (handdoek droog), dan lijkt het wat beter in te trekken en is het minder vettig.
 

Macx

Baardaap
Ik heb ergens gelezen dat de baardolie van Proraso niet vettig is en snel intrekt.
Ik heb zojuist even gekeken en baardolie aanbrengen op een handdoek droge baard is goed.
Proraso baardolie
 

Smeetske

Baard
Ik heb ergens gelezen dat de baardolie van Proraso niet vettig is en snel intrekt.
Ik zal het laten weten, Prosaro wood & spice heb ik besteld en ontvang ik normaal morgen. Dus woensdag kan ik al zeggen of deze goed intrekt en niet te vettig is.
 

Macx

Baardaap
Ik heb deze baardolie die wat dikker is dan gewone baardolie ook gebruikt en ik gebruik deze nog steeds zo nu en dan, ook deze baardolie is een heel fijn product, en het is ook niet vet.
Het heet LAYRITE

Je kunt deze bij mijnbaard bestellen voor 19,95 , bij 25 euro gratis verzending.
Layrite Concentrated Beard Oil

Maar je kunt deze zelfde olie ook bij TheAlphamen bestellen voor 16,95 bij 30 euro gratis verzending.
Layrite Concentrated Beard Oil

Of bij Bol.com voor 19,75 inclusief verzending.
Dan zou ik voor bol.com gaan en is hier het adres
Layrite Concentrated Beard Oil
 

Macx

Baardaap
Ik zal het laten weten, Prosaro wood & spice heb ik besteld en ontvang ik normaal morgen. Dus woensdag kan ik al zeggen of deze goed intrekt en niet te vettig is.
Deze die heb ik ook, en vandaag toevallig in mijn baard gesmeerd. Mijn baard voelt ook altijd droog aan na enkele uren, ik ben ook op zoek naar iets waarbij de baard niet zo droog aanvoelt en de gehele dag lekker zacht en niet droog aanvoelt, zou het bestaan, denk jij? Ik weet het niet, ik ga die Layrite weer eens gebruiken, kijken wat die ook alweer doet. Paar weken geleden had ik deze elixir gekocht, ik was nieuwsgierig wat voor spul het was en wat het zou doen voor mijn baard.
Het is lekker spul, maar mijn baard voelt toch weer droog aan na enkele uren.
Ben je ook nieuwsgierig en wil je wat meer lezen van dit product?
Dan is hier het adres
RECIPE FOR MEN BEARD ELIXIR 25 ML
 

Macx

Baardaap
Bossman beard jelly
Bedankt voor de tip, Serge.
Lijkt me een heel goed product, goede reviews gelezen.
Daarom heb ik een bestelling geplaatst.
Ik heb gekozen voor de gold variant, andere waren al uitverkocht.
Deze keer heb ik bij TheAlphamen besteld samen met een baardshampoo van het merk
THE GOODFELLAS' SMILE Baardshampoo - Orange Empire.
Ik ben benieuwd of het wat is.

Hier is de link naar de baardolie.
BOSSMAN Jelly Baardolie - Gold
 

Serge

Baard
Bedankt voor de tip, Serge.
Lijkt me een heel goed product, goede reviews gelezen.
Daarom heb ik een bestelling geplaatst.
Ik heb gekozen voor de gold variant, andere waren al uitverkocht.
Deze keer heb ik bij TheAlphamen besteld samen met een baardshampoo van het merk
THE GOODFELLAS' SMILE Baardshampoo - Orange Empire.
Ik ben benieuwd of het wat is.

Hier is de link naar de baardolie.
BOSSMAN Jelly Baardolie - Gold
Top ik heb ze allemaal al keer gehad hammer echt mijn favoriet
 

Macx

Baardaap
Top ik heb ze allemaal al keer gehad hammer echt mijn favoriet
Ik heb even een link op mijn profielpost gezet naar de Hammer maar dan de baardbalsem
Deze zou een stevige hold hebben, vandaar dat ik hem even op mijn profielpost heb gezet.
Ik ga deze wel een keer bestellen.
Ik zal de volgende keer ook de Hammer nemen, kijken of het iets voor mij is. 120 ML voor die prijs is niet duur.
 

Serge

Baard
Ik heb even een link op mijn profielpost gezet naar de Hammer maar dan de baardbalsem
Deze zou een stevige hold hebben, vandaar dat ik hem even op mijn profielpost heb gezet.
Ik ga deze wel een keer bestellen.
Ik zal de volgende keer ook de Hammer nemen, kijken of het iets voor mij is. 120 ML voor die prijs is niet duur.
Inderdaad mooie prijzen top kwaliteit
En niet vergeten goed schudden voor gebruik
 
Dank voor de tips heren, ik heb zelf ook last van een droge baard helaas, ik gebruik nu zelf 2x per dag olie, nu ik merk dat mijn baard wat langer word vind ik een balsem ook heel fijn maar er is zoveel keus qua baardproducten, ook is het ene product beter dan het andere, ook kijk ik veel youtubefilmpjes van mede baard broeders heel rustgevend om naar te kijken , moet ik nog opletten op bepaalde ingrediënten?
 

Smeetske

Baard
Ik snap je helemaal, het is soms door de bomen het bos niet meer zien door de gigantische keuze aan producten.
Wat ik persoonlijk héél moeilijk vind, is om in te schatten wat de geur gaat zijn. Daarom ben ik ook begonnen met een geurloze olie. Nu heb ik een set van 4 verschillende geuren besteld en hoop maar dat ze mij een beetje meevallen.

Qua ingediënten, hou het zo natuurlijk mogelijk. Dat is naar mijn mening altijd het beste voor baard en huid.

Verder is het vooral persoonlijke voorkeur. Iedereen zal na verloop van tijd zijn favorieten wel hebben, zelf ben ik nog in de ontdekkingsfase.
 

Serge

Baard
Dank voor de tips heren, ik heb zelf ook last van een droge baard helaas, ik gebruik nu zelf 2x per dag olie, nu ik merk dat mijn baard wat langer word vind ik een balsem ook heel fijn maar er is zoveel keus qua baardproducten, ook is het ene product beter dan het andere, ook kijk ik veel youtubefilmpjes van mede baard broeders heel rustgevend om naar te kijken , moet ik nog opletten op bepaalde ingrediënten?
Sowieso 2x per dag olie in de ochtend daarna een balm en voor het slapen wat olie erin:)>
 

Macx

Baardaap
Door al die aankopen en uitproberen weet je na een tijdje wel wat je wilt en wat goed bevalt, het is voor iedereen weer anders. Je hoeft niet bang te zijn dat er slechte producten worden verkocht. Een echt slecht product houdt het niet lang vol in deze business, nee, je moet je smaak vinden, wat vind je lekker en wat werkt voor jouw het beste, dat leer je door de tijd heen en dan ben je intussen ook wel een echte baardman geworden. Ik gebruik voor het slapen gaan, baardboter.
Vandaag de Jelly binnen gekregen
Jelly Baardolie - Gold
met een baardshampoo van Goodfellas.
THE GOODFELLAS' SMILE
Baardshampoo - Orange Empire

Beide goedkope producten maar dat wil niet zeggen dat ze van slechte kwaliteit zijn.
Tot nu toe bevalt het me wel.

Supersnelle bezorging, door DHL Volgens mij gisteren besteld en vandaag al op de kliko.
 
Door al die aankopen en uitproberen weet je na een tijdje wel wat je wilt en wat goed bevalt, het is voor iedereen weer anders. Je hoeft niet bang te zijn dat er slechte producten worden verkocht. Een echt slecht product houdt het niet lang vol in deze business, nee, je moet je smaak vinden, wat vind je lekker en wat werkt voor jouw het beste, dat leer je door de tijd heen en dan ben je intussen ook wel een echte baardman geworden. Ik gebruik voor het slapen gaan, baardboter.
Vandaag de Jelly binnen gekregen
Jelly Baardolie - Gold
met een baardshampoo van Goodfellas.
THE GOODFELLAS' SMILE
Baardshampoo - Orange Empire

Beide goedkope producten maar dat wil niet zeggen dat ze van slechte kwaliteit zijn.
Tot nu toe bevalt het me wel.

Supersnelle bezorging, door DHL Volgens mij gisteren besteld en vandaag al op de kliko.

Heeft deze baardolie een pipetje, dat maakt t makkelijker te verdelen :)
 

Macx

Baardaap
Heeft deze baardolie een pipetje, dat maakt t makkelijker te verdelen :)
De baardolie heeft een dikkere textuur, daar zou een pipetje niet werken. Het zit verpakt in een plastic flacon en je drukt op de flacon en dan kun je ook heel goed doseren. Komt niet zo nauw, hoor. Gewoon nemen wat je denkt wat nodig is.
 
Banner image
Top