Op weg naar een yeard

Juliano

Stoppelbaard
Hallo heren,
Even voorstellen; ik ben Juliano en ben 49 (volgende week 50). Ben nu bezig om mijn baard te laten staan voor een yeard. Dit is het resultaat na 6 maanden. Het enige wat ik aan onderhoud heb gedaan, is het bijhouden van mijn snor en het weghalen van "verdwaalde" baardhaartjes.
Ben op zich wel redelijk tevreden. Had wel gehoopt op een vollere en hogere baardgroei. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Wat raden jullie nu aan; gewoon door laten groeien of een bezoekje aan een barber brengen om eea bij te laten werken?1000020745.jpg1000020750.jpg1000020746.jpg
 

Gerrit

Baard
Als je de foto omdraait ben je net Jimmy Hendrix….geintje!!
gaat goed man met de baard,zoals zo vaak gezegd hier heeft iedereen een eigen baardgroei en als je daar blij mee bent is t toch top!?
je hebt juist een bijzondere baard zo….ga voor die yeard!!!!!
 

Texman

Koning Baard
Hallo heren,
Even voorstellen; ik ben Juliano en ben 49 (volgende week 50). Ben nu bezig om mijn baard te laten staan voor een yeard. Dit is het resultaat na 6 maanden. Het enige wat ik aan onderhoud heb gedaan, is het bijhouden van mijn snor en het weghalen van "verdwaalde" baardhaartjes.
Ben op zich wel redelijk tevreden. Had wel gehoopt op een vollere en hogere baardgroei. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Wat raden jullie nu aan; gewoon door laten groeien of een bezoekje aan een barber brengen om eea bij te laten werken?Bekijk bijlage 27990Bekijk bijlage 27991Bekijk bijlage 27992
Ha @Juliano ,
Welkom op ons leuke forum :).
Je zit nu op op een halve yeard en het lijkt mijn nu een goed moment om even langs te gaan bij de barbier om je baard een klein beetje netter te maken. Het mag echter niet ten koste gaan van de lengte anders dan is het geen yeard meer.
Dus alleen de zijkanten en een klein beetje vormgeven.
Hierna kan je gewoon weer 6 maanden doorgaan met de groei.
Hou ons maar op de hoogte.
Texman :)>
 
Banner image
Top