Op weg naar de 1e ''echte'' baard!

Skaggy

Volle Baard
Tnx heren!
@Skaggy, mede door het lezen van jouw baardreis heeft mijn baard de "kritieke" weken kunnen overleven. Jij schreef mooi dat de zijkanten gewoon veel meer tijd nodig hebben dan andere delen van de baard en bij het zien van jouw foto's was ik helemaal overtuigd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Leuk om te horen Joshua, gelukkig is jouw baard er nog! Succes met verder groeien. (Y):)>
 
Dag baardmannen,

Eenmaal per maand trim ik mijn baard. Halslijn, wanglijn en snor bijwerken. Ik probeer dan uiteraard beide zijkanten zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Ik merk dat de 'hoeken' van de baard soms nog wel een uitdaging zijn. Hele scherpe hoeken vind ik niet mooi dus ik laat ze afbuigen. Hoofd naar de zijkant draaien, proberen zo goed mogelijk in de spiegel te kijken en dan ook nog de baardtrimmer bedienen. Hebben jullie tips om dit makkelijker te doen? Op YouTube zie ik nog wel eens content voorbij komen waarbij meerdere spiegels worden gebruikt. Bij @Texman zijn topic las ik dat hij een medicijnkast gebruikt met deurtjes die open klappen waar spiegels in zitten. Ook een goed idee maar ik ben niet van plan om zo'n kastje in mijn badkamer te hangen.

Lees graag jullie ideeën!
 
Beste baardmannen,

We zijn een maand verder, tijd voor een korte update.

Zoals jullie op de foto's kunnen zien groeit de baard lekker door. Het is goed te zien dat de zijkanten voller en voller beginnen te worden. Daar ben ik erg blij mee want de dichtheid van de zijkanten was in het verleden één van de redenen dat ik de baardtrimmer weer uit de kast trok om alles kort te wieken.

Zoals al eerder vermeld houd ik de halslijn, snor en de verticale lijn onder de oren één keer per week zelf bij. Iedere dag gebruik ik in de ochtend wat baardbalm zodat alles mooi strak zit en blijft gedurende de dag. Dit alles geeft mij een fris en verzorgd gevoel waardoor ik deze reis vol kan houden.

Ik heb niet de illusie om een baard van 15cm onder de kin te laten groeien. Laat hem eerst maar eens "vol/dicht" groeien, dan ben ik al helemaal tevreden

Tot over een maand!
52f7d1235f3e960b01bfc5ea2fb10f24.jpg
8fa4cccd3f0611ee7c0b7a33a19cb7d4.jpg
2700a6a6f4c651563a3fbcace5f49363.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Eerste keer dat ik dit topic zie, toffe baard man! In je eerste post had je al een goede baard, maar nu is de dekking flink verbeterd. Ik zeg nog een maand laten groeien!
 

Texman

Koning Baard
Dag baardmannen,

Eenmaal per maand trim ik mijn baard. Halslijn, wanglijn en snor bijwerken. Ik probeer dan uiteraard beide zijkanten zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Ik merk dat de 'hoeken' van de baard soms nog wel een uitdaging zijn. Hele scherpe hoeken vind ik niet mooi dus ik laat ze afbuigen. Hoofd naar de zijkant draaien, proberen zo goed mogelijk in de spiegel te kijken en dan ook nog de baardtrimmer bedienen. Hebben jullie tips om dit makkelijker te doen? Op YouTube zie ik nog wel eens content voorbij komen waarbij meerdere spiegels worden gebruikt. Bij @Texman zijn topic las ik dat hij een medicijnkast gebruikt met deurtjes die open klappen waar spiegels in zitten. Ook een goed idee maar ik ben niet van plan om zo'n kastje in mijn badkamer te hangen.

Lees graag jullie ideeën!
Het kasje achter de spiegel deurtjes is niet nodig en ik begrijp dat als je een hele mooie badkamer hebt dat het voor geen meter staat.
Je zou als je handig bent zelf zoiets kunnen maken. Als je een bureau hebt kan je het daar los opzetten als je het wil gebruiken en daarna dichtklappen en weer opbergen.
Het is maar een idee ;).
[DOUBLEPOST=1617982524][/DOUBLEPOST]
Dag baardmannen,

Eenmaal per maand trim ik mijn baard. Halslijn, wanglijn en snor bijwerken. Ik probeer dan uiteraard beide zijkanten zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Ik merk dat de 'hoeken' van de baard soms nog wel een uitdaging zijn. Hele scherpe hoeken vind ik niet mooi dus ik laat ze afbuigen. Hoofd naar de zijkant draaien, proberen zo goed mogelijk in de spiegel te kijken en dan ook nog de baardtrimmer bedienen. Hebben jullie tips om dit makkelijker te doen? Op YouTube zie ik nog wel eens content voorbij komen waarbij meerdere spiegels worden gebruikt. Bij @Texman zijn topic las ik dat hij een medicijnkast gebruikt met deurtjes die open klappen waar spiegels in zitten. Ook een goed idee maar ik ben niet van plan om zo'n kastje in mijn badkamer te hangen.

Lees graag jullie ideeën!
Dit kom ik net tegen bij Bol.com en kan je gewoon aan de deur van je badkamer ophangen.
https://www.bol.com/nl/p/self-cut-s...aign=productpins&utm_content=9300000024226895
 
Banner image
Top