Op kruipende baard

tijn

Zware baard
Er zullen er vast meer mannen problemen mee henben. Ik heb best een zeg maar krul in mn baard. Als ik s morgens de baard verwend heb met oa baard olie en hem mooi in model jeb gemaakt met fohn en rolborstel, dan na een zeg maar uurtje kruipt de baard gewoon weer lekker naar boben. Daarna eben kammen en dan weer hetzelfde liedje. Ziet er dan best onverzorgd uit. Wat kan je hier het beste tegen doen?????
 

Michael86

Baard
Gebruik je zo’n coldshot föhn? Als ik mijn baard doe met de föhn (de mijne thuis nog zonder) dan heb ik hetzelfde probleem en is mijn baard slordiger (na een tijdje) dan dat ik deze niet föhn. Als ik echter de föhn van de caravan gebruik. (Wel met coldshot) dan blijft het föhn-effect langer staan.
 

tijn

Zware baard
Nou dat zou het kunnen zijn. Er zit wel een knopje op voor koude lucht, maar echt veel verschil merk ik niet. Volgende week ga ik naar huis en daar heb ik er een met wel "koude"lucht en verschillende snelheden +temperatuur. Dank je wel voor je antwoord @Michael86 .
 

tijn

Zware baard
Gebruik je zo’n coldshot föhn? Als ik mijn baard doe met de föhn (de mijne thuis nog zonder) dan heb ik hetzelfde probleem en is mijn baard slordiger (na een tijdje) dan dat ik deze niet föhn. Als ik echter de föhn van de caravan gebruik. (Wel met coldshot) dan blijft het föhn-effect langer staan.
Ik geloof dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Heb vandaag de fohn op zn laagste stand gebruikt want dan werkt de koud knop een beetje en ik mket zeggen het blijft veel beter zitten. Kan toeval zijn maar ben er wel blij mee.
 

Texman

Koning Baard
Ha @tijn
Je zou ook Nivea Styling Cream Men kunnen proberen
Ik gebruik het voor mijn snor om hem in model te houden.
De cream zorgt voor een langdurige fixatie zonder hard te worden en heeft een prettige geur die redelijk snel verdwijnt. Je kan het inbrengen voordat je baard in model brengt met een fohn.
Een andere optie is Grooming Tonic van Reuzel werkt ook prima:)>.
 

tijn

Zware baard
Ha @tijn
Je zou ook Nivea Styling Cream Men kunnen proberen
Ik gebruik het voor mijn snor om hem in model te houden.
De cream zorgt voor een langdurige fixatie zonder hard te worden en heeft een prettige geur die redelijk snel verdwijnt. Je kan het inbrengen voordat je baard in model brengt met een fohn.
Een andere optie is Grooming Tonic van Reuzel werkt ook prima:)>Dank je wel, maar het was een reactie op een oud topic. Sinds het gebruik van de goede fohn eigrnlijk geen klagen. Maaaaaaassr ben natuurlijk altijd in voor nieuwe dingetjes. En de Nivea lijkt me beter als het frituurvet hahahaa.
 
Banner image
Top