Op jonge leeftijd de grijze baard

Fox

Zware baard
Woww, jouw baard ziet er mooi en ook keurig uit! Dat baard past gewoon bij jouw gezicht!

Als ik vrij mag erover te vragen...hoe oud was je, toen jouw baard grijs werd?

Eigenlijk heb ik mij baard maar 1jaar en half.
Maar ik ben ook vrij vroeg grijs geworden.
Rond mijn 45 denk ik.
Heb ik gelijk mijn pa zaliger
Die was op zijn 50 wit van haar .
Maar ken ook iemand en die was volledig grijs op zijn 30jaar
Groeten
 

Ontw3rper

Baard
Ik upgrade mijn grijze baardstukken al jaren naar chrome <45,jr.. Lekker accepteren. Je kunt het niet voorkomen dus dan maar goed zichtbaar. Dus gewoon iets langer laten groeien kun je m artistiek naar jouw hand zetten.
 

Rainai

Baard
Idd, je kan niks aan veranderen. Wat een hond kan gehoorzamen kan een baard niks gehoorzamen... ;)
Dus ik hoef mijn baardkleur maar accepteren, klopt. Ik zie wel waaarnaartoe mijn baardgroei mij leidt.
 

Michael86

Baard
Ik kreeg mijn eerste grijze haren toen ik nog op school zat. Dus ik vind dit zeker niet laat ;) maakt niet uit dat geeft karakter en is genetisch bepaald dus omarmen wat we van onze ouders gekregen hebben.:) Ik vind hem ook mooi
 

Ivan

Baard
Ik wou dat ik hem zo grijs had. Ik ben jaloers! (Y)
Waarom...kan je ff uitleggen waarom?
Maar is dat vreemd dat ik op zo'n jonge leeftijd een grijze baard al heb?

"Waarom?": draai die vraag eens om: waarom gaan hele volksstammen zo janken als hun eerste grijze haren verschijnen, doen ze zoveel moeite om die te verbergen? :rolleyes: Schamen mensen zich ervoor dat ze ouder worden?! Waarom dan? Typisch aangepraat leed. Leed dat anderen je hebben aangepraat, kan je jezelf ook terug afpraten. Zolang je nog geen tachtig jaar bent, kan je er maar beter ouder uitzien dan je werkelijke leeftijd dan jonger, vind ik. Zeker als je met onzichtbare lichamelijke klachten (knieën, voeten, rug,...) zit. Hoe ouder de mensen je schatten, hoe meer begrip voor je klachten je zult krijgen. Ik word binnenkort 41 jaar en in mijn baard zijn al wat grijze plukjes te vinden, maar ik had liever vijftien jaar geleden al een volledig grijze, zeer volle baard gehad.

Grijs = wijs.
 
Banner image
Top